Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Delen Geplaatst: 21 december 2009 Hallo,\r\nIk wilde laatst een timelapse video maken, maar mijn camera heeft niet de mogelijkheid om elke zoveel sec een foto te maken. Dus ik maakte mijn geheugenkaart leeg en begon gewoon een uur te filmen. Nu heb ik een hele lange video. Nu is de vraag, hoe kan ik deze film vernellen? Ik zette hem eerst in After Effects, maar daar was hij te groot voor. Iemand nog een idee voor een ander programma?\r\nAlvast bedankt\r\n~Jan\r\n\r\nPS - als ik gewoon snel met de tijdbalk speel zie je de sneeuw groeien! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 In windows Movie Maker heb je ook de mogelijkheid om te versnellen> effecten< \r\n\r\nGaat dit nog niet snel genoeg ,dan zijn er op deze [URL=\"http://thecliparchive.com/index.php?category=Dickmr\"]site[/URL] nog meer te vinden .zoals Overgangen, Effecten, FX ,[U][B]alleen[/B][/U] voor Movie Maker Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 Het is me al gelukt met Adobe premier pro.\r\nje gaat gewoon in de tijdlijn -> rechtermuisknop en dan klik je op \"speed/duration\".\r\n~Jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen