Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Delen Geplaatst: 21 december 2009 Geachte forum,\r\nAller eerst weet ik niet of ik zomaar een disscusie mag beginnen, maar als het mag dan is dit mijn vraag.\r\n\r\nIk heb een probleempje; ik weet namelijke niet of ik mijn radeon 9000 kan laten vervangen door een [B]gecube x1950xtx agp[/B]. Ik heb hem eigenlijk gekregen van een vriend in ruil voor iets anders.\r\n\r\nAls u meer informatie over mijn pc nodig heeft kunt u op deze link klikken en dan de 202 (2.53 ghz) versie kiezen.\r\n\r\nIk hoop dat u mij kunt helpen want ik heb google stuk gezocht:(\r\n\r\nalvast bedankt,\r\nCas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 iedereen mag een discussie beginnen/vraag stellen. Enige verzoek is om het dan wel in het juiste onderdeel te doen. Modje is al gevraagd om dit topic te verplaatsen, dus daar hoef je deze keer niets meer aan te veranderen.\n\nJe geeft in je vraag aan dat je kunt klikken op een link. Die zie ik echter niet staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 Bij deze verplaatst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 En zorg voor een krachtige voeding, eentje die minimaal zo\'n 30A op de +12V kan leveren. In jip-en-janneke taal moet je dan denken aan een kwaliteitsvoeding van minimaal zo\'n 450-500W. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 dank jullie wel voor jullie tips, maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost:S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 [QUOTE=Obelix71;502860]iedereen mag een discussie beginnen/vraag stellen. Enige verzoek is om het dan wel in het juiste onderdeel te doen. Modje is al gevraagd om dit topic te verplaatsen, dus daar hoef je deze keer niets meer aan te veranderen.\r\n\r\nJe geeft in je vraag aan dat je kunt klikken op een link. Die zie ik echter niet staan.[/QUOTE]\r\n\r\nsorry was vergeten er bij te zetten:\r\n[url]http://www.legend-support.com/nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 [QUOTE=dutch-online;502875]als je een agp slot hebt kan het wel.:rolleyes:en is die radeon 9000 een agp kaart.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk het wel, want er staat iig iets daarover op dat link( wat ik toen niet erbij had gezegt).\r\n\r\ncas Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen