Ga naar inhoud

ATI Radeon 9000 vervangen door gecube x1950xt

Aanbevolen berichten

Geachte forum,\r\nAller eerst weet ik niet of ik zomaar een disscusie mag beginnen, maar als het mag dan is dit mijn vraag.\r\n\r\nIk heb een probleempje; ik weet namelijke niet of ik mijn radeon 9000 kan laten vervangen door een [B]gecube x1950xtx agp[/B]. Ik heb hem eigenlijk gekregen van een vriend in ruil voor iets anders.\r\n\r\nAls u meer informatie over mijn pc nodig heeft kunt u op deze link klikken en dan de 202 (2.53 ghz) versie kiezen.\r\n\r\nIk hoop dat u mij kunt helpen want ik heb google stuk gezocht:(\r\n\r\nalvast bedankt,\r\nCas
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;502860]iedereen mag een discussie beginnen/vraag stellen. Enige verzoek is om het dan wel in het juiste onderdeel te doen. Modje is al gevraagd om dit topic te verplaatsen, dus daar hoef je deze keer niets meer aan te veranderen.\r\n\r\nJe geeft in je vraag aan dat je kunt klikken op een link. Die zie ik echter niet staan.[/QUOTE]\r\n\r\nsorry was vergeten er bij te zetten:\r\n[url]http://www.legend-support.com/nl[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...