Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Delen Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb een oude pc liggen waarop ik in onze drukbezochte winkel bij de kassa een website wil vertonen van Tros Vermist. Op deze website worden voordurend lopende beelden vertoont van mensen die vermist worden. Wie kan me vertelen hoe ik dit moet doen. Op de pc heb ik XP prof staan. \r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 Ik zie het probleem niet zo en denk daarom vermoedelijk iets te eenvoudig. Zorgen voor een internetverbinding (al dan niet draadloos) en monitor (bij kassa). PC heb je al. Browser starten en naar website gaan?! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 [QUOTE=Obelix71;502823]Ik zie het probleem niet zo en denk daarom vermoedelijk iets te eenvoudig. Zorgen voor een internetverbinding (al dan niet draadloos) en monitor (bij kassa). PC heb je al. Browser starten en naar website gaan?![/QUOTE]\r\n\r\nNatuurlijk zou dat een mogelijheid zijn maar het is niet het juiste antwoord op de gestelde \r\nvraag. Ik wou weten op welke manier je de browser kunt doorlussen naar het buroblad waar vanuit we de website van de Tros voordurend willen kunnen bekijken\r\nIngeval we iets op het net moeten opzoeken roepen we een nieuw beeld van de browser op waarmee we kunnen surfen. Zodra we hier mee stoppen en de surfbrowser wegklikken willen we direct de browser terugzien op het buroblad welke de beelden op het buroblad verzorgt. Hopelijk snap je het. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 voor zover mij bekend is je bureaublad je bureaublad en is dat niet dynamisch te maken. Anderen zullen me corrigeren als ik er naast zit.\nMaar waarom niet een browser gebruiken en dan op vol scherm? Heb het net met FF geprobeerd en dan F11. Prima beeldvullend. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 Met Active Desktop kon je altijd wel iets HTMLerigs op je bureaublad zetten, maar voor zover ik weet was dat eigenlijk alleen in oude Windows (95 en 98, misschien ME) versies ingebouwd, in Vista kom ik \'m niet tegen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd,! !! Klik rechtermuis op buroblad>eigenschappen>klik op tapblad Buroblad>buroblad aanpassen > taplad website .Daar wordt de mogelijkheid aangeboden om een website op het buroblad weer te geven Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen