Ga naar inhoud

Hoe pak je rar bestanden uit?

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een aantal (psp) games als rar bestand gedownload. Maar als ik naar het bestand/mapje ga heb ik allemaal rar bestanden onder elkaar staan. Moet ik nou alle bestanden uitpakken als rar bestand of maar 1?\r\n\r\nIk hoop dat iemand me meer uitleg kan geven over het downloaden/ uitpakken van rar bestanden want t is mij erg onduidelijk allemaal. En soms als ik het uitpak dan komt er een nds bestand tevoorschijn waar ik volgens mij helemaal niets mee kan als ik het op mijn psptje zet. Wie weet hier meer van? Alvast bedankt
Link naar reactie
Logischerwijs zou je ze allemaal nodig hebben en is het, voor het overzicht, handiger om ze in 1 map te zetten. Ik heb echter geen verstand van psp, dus kan je dat niet met zekerheid zeggen.\nLos daarvan; je geeft aan dat je iets hebt gedownload en volgens mij is het downloaden van spelen niet legaal. In dat geval mogen we je niet eens helpen...
Link naar reactie
Nee echtniet er zit helaas geen kladblok bij met duidelijke info. Ik kan er maar ééntje uitpakken, en dat is gelukkig een iso bestand. Omdat een psp (playstationportable) alleen cso en iso kan lezen heb ik het eerst uitgepakte iso bestand erop gezet en wat blijkt,... Hoerah!!! het werkt gewoon. Nu kijken of ik de rest echtniet nodig heb. Hahaha, maar tog hardstikke bedankt reintje en obelix, hier kan denk ik weer een slotje op. \r\nVriendelijke groeten Ferdinand
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...