Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Delen Geplaatst: 20 december 2009 Hoi ik heb een aantal (psp) games als rar bestand gedownload. Maar als ik naar het bestand/mapje ga heb ik allemaal rar bestanden onder elkaar staan. Moet ik nou alle bestanden uitpakken als rar bestand of maar 1?\r\n\r\nIk hoop dat iemand me meer uitleg kan geven over het downloaden/ uitpakken van rar bestanden want t is mij erg onduidelijk allemaal. En soms als ik het uitpak dan komt er een nds bestand tevoorschijn waar ik volgens mij helemaal niets mee kan als ik het op mijn psptje zet. Wie weet hier meer van? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 heten ze zo naam1.rar, naam2.rar naam3.rar enz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Nee als ik het mapje open zie ik allemaal stapeltjes boeken. Das wel bekent, maar er staan er een stuk of 8 onderelkaar. Welke moet ik uitpakken of moet ik ze allemaal uitpakken??? \r\nEn er staat achter part2, part 3, part4 enz enz. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 part1 uitpakken, rest zou vanzelf moeten gaan. Zo niet; stuk voor stuk uitpakken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Ok obelix. Maar als ik ze allemaal heb uitgepakt moet ik er dan 1 mapje van maken, ze allemaal daarin stoppen en dan op mn psp zetten? Of allemaal 1 voor 1 erop zetten? Btw, ik heb ze dus allemaal nodig om het spel te kunnen spelen of niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Logischerwijs zou je ze allemaal nodig hebben en is het, voor het overzicht, handiger om ze in 1 map te zetten. Ik heb echter geen verstand van psp, dus kan je dat niet met zekerheid zeggen.\nLos daarvan; je geeft aan dat je iets hebt gedownload en volgens mij is het downloaden van spelen niet legaal. In dat geval mogen we je niet eens helpen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Ohw ok, ja daar heb je gelijk in volgens mij. Maar ik mag wel om wijze raad vragen tog? Want ik ze dan 1 voor 1 wil gaan uitpakken dan krijg ik een melding van; The following file already exists. Kijk anders even naar het screen shot die ik voor je heb toegevoegd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 De melding betekent dat het al uitgepakt is en Winrar vraagt dan of je de bestaande files wilt overschrijven...\n\nEven het *nfo bestand lezen dat er vaak wel bij zit met kladblok. Verder... zie opmerkingen Obelix71. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Nee echtniet er zit helaas geen kladblok bij met duidelijke info. Ik kan er maar ééntje uitpakken, en dat is gelukkig een iso bestand. Omdat een psp (playstationportable) alleen cso en iso kan lezen heb ik het eerst uitgepakte iso bestand erop gezet en wat blijkt,... Hoerah!!! het werkt gewoon. Nu kijken of ik de rest echtniet nodig heb. Hahaha, maar tog hardstikke bedankt reintje en obelix, hier kan denk ik weer een slotje op. \r\nVriendelijke groeten Ferdinand Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 even voor alle duidelijkheid ik heb een psp en had een download zo tegengekomen in verschillende delen!\r\nje moet gewoon alle boeken selecteren en dan uitpakken in spelnaam!\r\nhoe makkelijk kan het nog? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 als je er eentje uitpakt gaat de rest ook gelijk ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2010 [quote=ajaxh00lig4n;506951]als je er eentje uitpakt gaat de rest ook gelijk ;)[/quote]\nje meent het !!!!! , t\'is dat het al genoemd was anders hadden we het niet geweten .:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 weet ik veel ik lees de andere reacties nooit:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 [QUOTE=ajaxh00lig4n;507054]weet ik veel ik lees de andere reacties nooit:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nDan moest je daar maar eens mee beginnen. Dan had je ook gezien dat de laatste reactie op een week na al een maand oud is. Als de vraagsteller nu nog niet weet wat \'ie moet, dan heeft \'ie het ook niet meer nodig... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen