Ga naar inhoud

e-mail opbergen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

het is gebruikelijk om te pas en te onpas te mailen. nu is het zo dat er regelmatig belangrijke mail tussen zit welke echt bewaard moet blijven, al dan niet per onderwerp. al deze mailtjes geven een zeer onoverzichtelijk beeld in outlook. \r\ner zijn echter progjes die het mogelijk maken om die zeer onoverzichtelijke bende goed gestructureerd en overzichtelijk te rangschikken. \r\nde vraag is of er iemand weet welke programma daar geschikt voor is en waar te downloaden!!
Link naar reactie
mappen van diverse onderwerpen zijn aangemaakt, evenals mappen per persoon. het is en blijft een bende. ik heb in het verleden (?) een aantal ideeen over programmatjes gelezen in computeridee, die de ingekomen en verzonden mail op een logische wijze kunnen rangschikken. het gaat dus niet alleen over onderwerpen, maar ook over het opslaan op naam! lijkt me zeer lastig om uit de ontvangen bende een goede structuur te genereren.
Link naar reactie
Berichtenregels aanmaken. Als afzender = \"meneer A\" dan verplaatsen naar map \"meneer A\". \nIk verwacht niet dat er een programma is wat dit doet, zonder dat je instelt wat het moet doen. En of je dan een programma gebruikt of de mogelijkheden in Outlook lijkt mij niet zo veel uit te maken.\n\nMisschien heb je iets aan [url]http://www.kellerhuis.com/cursus/gratis/mail.html[/url]?
Link naar reactie
Ooit eens gelezen:\r\n\"De bron van orde is hij/zij die de computer bedient. Een doordachte, nette en systematische werkwijze kunnen daartoe een bijdrage leveren. \r\nAls die bron ontbreekt, kan ook een computer van wanorde geen orde maken.\"\r\n\r\n[I]Mijn werkwijze[/I]\r\nEen archief voor e-mail in Outlook, per jaar.\r\nDaarin mappen met submappen.\r\nBijv. Bedrijven en instellingen, met daarin mappen voor de bedrijven.\r\nIedere dag direct de postbus opruimen, verplaatsen of verwijderen.\r\nRegelmatig een backup maken, ook van het Outlook (.pst) bestand (en ook van Favorieten).\r\nNa een jaar het archief opslaan, als .pst en exporteren naar Excel.\r\nHet kan misschien beter, maar zo is het altijd te benaderen, en terug te vinden.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...