Ga naar inhoud

Nvidia GeForce vraag

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een vraag/probleem, namelijk het volgende:\r\n\r\nVanmorgen heb ik Windows Vista verwijderd en Windows 7 geïnstalleerd, alles is gewoon goed gegaan.\r\nNu wil ik de drivers gaan installeren, en ik zie dat de Windows WDDM driver in Apparaatbeheer zegt dat er een Nvidia GeForce 8200 in zit. ([URL=\"http://farm3.static.flickr.com/2639/4199139795_82b37f7e1b_b.jpg\"]zie foto[/URL]) In Windows Vista was dat GeForce 9200. (Vista was voor-geïnstalleerd) Dus ik heb uiteindelijk de echte Nvidia driver geïnstalleerd, uiteraard de Windows 7 driver, en nu staat er weer GeForce 9200.:confused: Op de sticker van de pc staat wél Nvidia GeForce 8200. Windows update komt ook met een driver-update voor de videokaart. Die is voor de GeForce 9200. Nu denk ik zelf dat de prestaties van games acheruit gaan omdat er geen correcte driver is geïnstalleerd. Kan dit kwaad? \r\n\r\nIk werk met Windows 7 Ultimate 64-bit. Pc is een Acer Aspire X1300, AMD Athlon X2 7450 2x 2.40 GHz, 4GB DDR2 Ram, 640GB hdd en een Nvidia GeForce 8200 (althans, dat zegt de sticker op de pc;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...