Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Delen Geplaatst: 20 december 2009 Ik krijg maar steeds een pop up van Live Messenger en als ik het wegklik, komt het net zo hard weer terug. Hoe stop ik die pop ups?\r\nEn Norton is net zo erg: iedere keer weer of ik het wil installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Ik zie dat ik m\'n bericht niet kan verwijderen of editen: Ik heb het al gevonden! Ik heb gewoon de programma\'s verwijderd. :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Bericht kun je verwijderen door op het \'schaartje\' te klikken. Dan verschijnt er o.a. een button met \'verwijderen\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Ik zie alleen maar een quote-button.\r\n\r\nO, en na op F5 drukken, staat hij er wel. :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 [QUOTE=Erat;502678] Ik heb het al gevonden! Ik heb gewoon de programma\'s verwijderd. :p[/QUOTE]\r\nEn kun je ook beknopt uitleggen hoe? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 Via:\r\nStart\r\nConfiguratiescherm\r\nProgramma\'s - een programma verwijderen\r\nEn dan Norton en het Live spul verwijderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen