Ga naar inhoud

Aanzet knop zit vast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen.\r\nIk heb een desktop HP Pavilion t160\r\nHet probleem is dt mijn aanzet knop steeds scheef in de modem blijft zitten, volgens mij is er een veertje stuk.\r\nKan ik deze knop zelf vernieuwen en waar kan ik evt het onderdeel kopen.\r\nAlls ik het zelf niet kan wat is dan een goed adres tegen een redelijk tarief.\r\nIk ben al een keer voor een storing naar een pc winkel in Deventer geweest, maar heb hier zeer slechte ervaring mee. \r\nBedankt alvast voor een reactie\r\nGr. Corb
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote=dutch-online;502682]Meestal zit er achter de aanzetknop een simpele schakelaar eenvoudig te vervangen, \nmits je het frontje even weg kunt halen zit vaak ook simpel op de kast gekilkt.[/quote]\nEen los schakelaartje, wat past, kan nog wel eens duur uit vallen.\nLigt uiteraard aan model.\nKun je in eerste instantie proberen op internet bij fabrikant, gewoon je adres erbij mailen, als je mazzel hebt sturen ze een nieuwe.\nEen andere kast heb je al, dus met schakelaar vanaf, vanaf een euro of 19,- (ex verzk.)\nAls je niet tegen het overzetten op ziet is dat in verhouding het goedkoopste, kijk je ook weer naar iets moderners :p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...