Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Delen Geplaatst: 19 december 2009 Even een vlug vraagje tussendoor, ik heb Nero 7 geinstalleerd (gratis gekregen bij brander), kan ik Cd Burner Xp ook installeren zonder dat ik Nero hoef te verwijderen, oftewel, kunnen ze naast elkaar op 1 pc staan ?\r\n\r\nOf kan iemand een ander goed, gratis brandprogramma aanraden... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 zou niet weten waarom die brandprogramma\'s niet beide geinstalleerd zouden kunnen worden. Ze moeten pas aan het werk als je het opstart en ik ga er van uit dat je er 1 tegelijk gebruikt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 Is geen enkel probleem. Kheb ze ook beide. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 Fijn, bedankt voor de reacties. Ik vroeg het omdat ik eens geprobeerd heb een versie van Roxio te installeren terwijl ik Nero al had en dat leverde een BSOD op, dat was niet grappig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen