Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Delen Geplaatst: 19 december 2009 Sinds de installatie van windows 7 is er geen geluid meer op mijn desktop.\n\naangezien dit waarschijnlijk aan een ontbrekende driver ligt, zou ik die graag installeren:rolleyes: maar eigelijk heb ik absoluut geen idee welke driver ik nodig heb.\n\nis er een (simpele) manier om te achterhalen welke geluidskaart er in de computer steekt?\n\nalvast bedankt en prettige feesten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 Ga naar de supportsectie op de website van de fabrikant van je computer en geef daar het typenummer in. Daar kun je allereerst de specificaties terug vinden en met een beetje geluk de Win7 drivers voor je geluidskaart oppikken.\n\nEhhh...ja.... Botsing dus :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 dat was te logisch :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 Het zou ook nog een losse geluidskaart kunnen zijn, in dat geval zul je moeten achterhalen welke fabrikant daarachter zit en op die website verder zoeken... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 Je kan het ook proberen via Windows update, laat \'m zoeken, en te kijken onder optionele updates, zo kreeg ik nl de driver voor m\'n Creative Audigy Soundblaster. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 je kan ook een driverscanner downloaden en dan kijken welke driver je hebt en dan via de fabrikant updaten.\r\n\r\ngroetjes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen