Ga naar inhoud

Toetsenbord/muis werken niet

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nHet leek mij wel handig om een extra keyboard en extra muis te hebben. Ik heb er van beide nog 1 liggen, maar dit zijn allebij met een ps/2 aansluiting. Toen heb ik op internet gekeken naar een omvormer (usb naar ps/2) en er 1 gekocht. Toen ik het wilde proberen werkte het eerst niet. Ik deed de usb in een andere poort en toen werkte het wel. Toen ik mijn laptop opstarte werkte het weer niet en ik krijg nu een melding van windows 7 dat de stuurprogramma\'s niet zijn geïnstalleert en dat het toevoegen van de hardware is mislukt.\r\nIk heb op internet gezocht naar drivers maar kon nergens iets vinden.\r\n\r\nWie kan mij helpen, alvast bedankt.\r\n\r\nToetsenbord:\r\nDell\r\nModel: SK-8100\r\nDP/N: 02H514\r\nDS/N: CN-02H514-38840-IDJ-7609\r\n\r\nMuis:\r\nLogitech\r\nM/N: M-SBF96\r\nP/N: 852209-0000\r\nS/N: LZB42156149
Link naar reactie
[quote=Chris91;502565]Ja (behalve talen, want die heb ik verder niet nodig), heb al een aantal keer voor nieuwe updates gezocht, maar kan niets nieuws vinden.\nIs het trouwens normaal dat windows update al 10 dagen geen nieuwe updates vindt? Eerder had ik bijna elke dag wel een nieuwe update.[/quote]Microsoft brengt in principe maar 1 x per maand, op de 2e dinsdag daarvan, rond 18.00 uur, nieuwe updates uit. Alleen voor Defender, Microsoft security essentials en noodgevallen word een uitzondering gemaakt. En die laatsten worden automatisch geïnstalleerd. Als je dat aan hebt staan, wat wel aan te raden is want het gaat hier om je beveiliging, merk je daar niets van.\nTrouwens, als je zeker wilt zijn dat je PC helemaal up to date is, installeer dan\n[URL=\"http://secunia.com/PSISetup.exe\"]Secunia PSI[/URL](Klik), dit gratis programma houd van al je geïnstalleerde software bij of je de laatste updates wel hebt, zoniet dan wordt dat aangegeven, en je krijgt een link naar de meest recente download.
Link naar reactie
Hoi Chris,\r\n\r\nIk heb hier hetzelfde probleem.... Ben al paar weken bezig met antwoord te vinden. \r\nWellicht dat bij jouw probleem zit in de BIOS. Daar zul je nog ge USB moeten/mogen \'enablen\'.\r\n\r\nBij mij zijn de bios instellingen iig wel ge-enabled, maar helaas pindakaas....werkt nog niet mijn USB muis. Ben dus nmog steeds met mijn oude ballekes muis bezig....\r\n\r\nIemand die dit herkent?\r\n\r\nGrtzzz, \r\nPeer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...