Ga naar inhoud

Kun je whatsapp op een tablet zonder zonder smartphone?


Nicole71

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Je kan wel degelijk dit voor elkaar krijgen. Je hebt wel even een 06 nummer nodig. Stop de sim een een toestel waar nog geen WA op staat. Installeer WA en installeer ook het programma Titanium Backup (gratis versie) of een ander back-up programma. activeer WA met het telefoonnummer en maak vervolgens een backup met Titanium. Koppel telefoon aan PC en plaats backup op PC. Installeer vervolgens WA + het Titanium programma op de tablet. Koppel Tablet aan PC en zet eerdere backup op tablet. Voer nu een restore uit met Titanium van alleen WA. Hiermee krijg je een geactiveerde WA op je tablet. Zo heb ik het op de tablet van mijn vriendin gedaan. De precieze werkwijze is op internet te vinden. Google op "whatsapp op tablet met titanium"
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb dit veel eenvoudiger uingevoerd, sluit je tablet op je pc aan en zoek het apk bestand op in je browser en plaats het in de map downloads. Je hebt inderdaad een 06 nummer nodig voor de code die je krijgt toegestuurd. Zet in instellingen " van onbekende bron installeren toestaan" even aan. Klik op het bestand en kies installeren zonder verificatie, WA wordt geïnstalleerd en stuurt je een code toen naar het telefoonnummer dat jij opgeeft. Vul dat in en klaar, haal het vinkje van onbekende bron weer weg. Vaak kiezen ouderen voor whatsapp op de tablet omdat het handiger is met typen. Stom dat whatsapp dit zelf niet bedenkt.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
@sjef Voor de geïnteresseerden: BlueStacks is een Androïd emulatie onder windows. Hierdoor kun je, in een separaat venster, Androïd Apps gebruiken op een PC Maar een beetje primitief. Het blijft behelpen en BlueStacks kan botsen met geavanceerde functies van sommige virusscanners.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...