Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 ik zoek voor windows 7 een brandprogramma wat daar geschikt voor is.\r\n\r\niemand al ervaring daarmee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 [QUOTE=dutch-online;502351][url]http://cdburnerxp.se/[/url]\r\n\r\ndeze werkt prima\r\n\r\noverigens ook mediaplayer op W7 kan prima branden[/QUOTE]\r\n\r\nheb het geinstalleerd maar het programma kan mijn brander niet vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 Ik gebruik nu Ashampoo Burner 2010..., overigens ook versie 2009 werkt in W7 (beide nog geen 50MB groot en na install 100MB).\r\nHeb jaren alleen maar Nero gebruikt t/m v. 7...daarna werd Nero alleen maar groter en zwaarder.., Nero 9 bijv. is na install bijna/meer dan 1GB.\r\nBen toen overgestapt op deze en nooit spijt van gehad..., hoop dat je hier wat aan hebt..!!\r\n\r\nGrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 [QUOTE=Rawit;502378]Ik gebruik nu Ashampoo Burner 2010..., overigens ook versie 2009 werkt in W7 (beide nog geen 50MB groot en na install 100MB).\r\nHeb jaren alleen maar Nero gebruikt t/m v. 7...daarna werd Nero alleen maar groter en zwaarder.., Nero 9 bijv. is na install bijna/meer dan 1GB.\r\nBen toen overgestapt op deze en nooit spijt van gehad..., hoop dat je hier wat aan hebt..!!\r\n\r\nGrtz[/QUOTE]\r\n\r\nheb nu inderdaad ashampoo en werkt prima.\r\n\r\nbedankt voor de tip Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen