Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 Al geruime tijd heb ik problemen met downloaden.\r\nWanneer de download is gestart loopt deze vaak al na enige seconden vast. Of het nu gaat om bestanden van 5 mb of 150 mb. Het zijn geen ingewikkelde bestanden, maar gewoon bijv. een pdf file of mp3-tje..\r\nIk gebruik m\'n pc alleen om te internetten en niet om te gamen ofzo.\r\nWie weet waar dit aan kan liggen. Ik heb nu als internet provider UPC, maar voorheen bij Hetnet had ik dit ook. \r\nPC is ook vrij van virus en spyware e.d.\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\ngrt Maurice Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 Hoi Marijn , wil je wel helpen maar heb toch wat meer info nodig, zoals welk Os , welk programma download je mee, welk antivirusprog. en dat soort van dingen.\r\nIk zou je nu namelijk wel 100 oplossingen kunnen geven die dan ook nog niet helpen ook.\r\nDus als je daar even antwoord opgeeft kan je beter geholpen worden.\r\nGreetz\r\nLeen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 Goedemorgen Leen,\r\n\r\nIk weet dat ik Windows XP heb, met als antivirus NOD32 (voorheen AVG)\r\nHoe kom ik te weten welk programma ik voor het downloaden gebruik..? (heb niet heel erg veel verstand hiervan)\r\n\r\n\r\n[QUOTE=ikkeleen;502329]Hoi Marijn , wil je wel helpen maar heb toch wat meer info nodig, zoals welk Os , welk programma download je mee, welk antivirusprog. en dat soort van dingen.\r\nIk zou je nu namelijk wel 100 oplossingen kunnen geven die dan ook nog niet helpen ook.\r\nDus als je daar even antwoord opgeeft kan je beter geholpen worden.\r\nGreetz\r\nLeen[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 Hoi Maurice.\n\nOke laat ik de vraag wat specifieker maken dan.\nAls je een mp3 downloadt, gebruik je dan bijvoorbeeld een programma als Limewire?\nEn een pdf als je die download, haal je die dan vaak rechtstreeks binnen via de Downloadmanager?\nIn bepaalde gevallen is het namelijk aan te raden wel een specifiek programma te gebruiken.\nDe keuze hierin is enorm en heeft meer te maken met gebruiks gemak.\nJe zou eens kunnen proberen om het programma Limewire te gebruiken om een mp3 te downen.\nDit is de link naar de site waar je die kan downen.\n[url]http://www.limewire.nl/[/url]\nProbeer dat eens en als je dan nog steeds problemen ondervind laat het hier even weten, gaan we verder kijken.\nGreetz\nLeen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 Hoe goed de tip om limewire te gebruiken ook is, bedenk dat o.a. limewire ook veel ellende verspreidt. Je denkt een mp3 binnen te halen, maar ondertussen is het een virus. \nVoor een simpele pdf zou ik niet weten waarom ik een downloadmanager zou moeten gebruiken.\n\nWelke browser gebruik je? Internet Explorer of Firefox? (en welke versie). Gebruik je een firewall? Overigens heb ik zelden een mp3 van 150 MB of een pdf van 5 mb meegemaakt. Kun je eventueel een voorbeeld geven van een voorbeeld wat mislukt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 Ik gebruik geen bepaald programma om bijv. een mp3 te downloaden. \r\nAls browser heb ik volgens mij IE8 met de standaard windows firewall.\r\nGisteren wilde ik via zamzar.com een bestand converteren van mpg naar wmv. Dit wmv bestand was iets van 15 mb. Download startte en liep op ong. 35% vast.\r\nUploaden gaat overigens wel gewoon.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=Obelix71;502357]Hoe goed de tip om limewire te gebruiken ook is, bedenk dat o.a. limewire ook veel ellende verspreidt. Je denkt een mp3 binnen te halen, maar ondertussen is het een virus. \r\nVoor een simpele pdf zou ik niet weten waarom ik een downloadmanager zou moeten gebruiken.\r\n\r\nWelke browser gebruik je? Internet Explorer of Firefox? (en welke versie). Gebruik je een firewall? Overigens heb ik zelden een mp3 van 150 MB of een pdf van 5 mb meegemaakt. Kun je eventueel een voorbeeld geven van een voorbeeld wat mislukt?[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 @ Obelix....je hebt gelijk wat betreft Limewire.....maar alles wat ik download, daar laat ik in ieder geval mijn virusscanner nog een keer op los. Ongeacht of ik de site vertrouw of niet.\nEn dat doe ik dus voor muziek, film , foto, etc.\nIk ken namelijk geen enkel programma ( p2p of niet ) wat de content betrouwbaar maakt.\nMaar goed ik gebruikte het ook alleen maar als voorbeeld.\n\n@ Maurice.....wat Obelix schrijft zit een hele grote kern van waarheid in.\ndaarom vroeg ik je ook om meer gegevens.\nMisschien een idee om eens Firefox te installeren?\nStaat je firewall niet te scherp?\nNogmaals limewire is maar een voorbeeld van een programma.\nWees je altijd bewust dat niet alles is wat het lijkt op het internet.\nGreetz \nLeen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 [QUOTE=mauricekruize;502379]Gisteren wilde ik via zamzar.com een bestand converteren van mpg naar wmv. Dit wmv bestand was iets van 15 mb. Download startte en liep op ong. 35% vast.[/QUOTE]\n\nHeb even gekeken op die website, maar het lijkt er op dat je een mailadres moet invullen waar je bestand heen gestuurd wordt? Wat bedoel je dan met download? (overigens blijft bij mij de upload op 50% \'steken\' :s)\n\nAl eens met een andere browser geprobeerd (zoals ikkeleen ook voorsteld)? Je kunt eventueel ook kijken wat er gebeurt als je IE gebruikt zonder invoegtoepassingen (te vinden via het startmenu). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen