Ga naar inhoud

Beeldscherm is links donkerder dan rechts

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk hoop dat iemand me verder kan helpen met mijn probleem.\r\nIk heb een Dell Vostro 1000. Sinds vandaag vertoont het beeldscherm kuren; links is hinderlijk donker. Rechts is normaal. Eigenlijk lijkt het meer op 1/3 van links en de rest (2/3) okay. Het geeft een soort schaduw van links naar rechts.\r\n\r\nIk heb al wat opties nagekeken van het energiebeheer en beeldscherminstellingen, maar tot nu toe geen resultaat. Het maakt niet uit of de laptop op accu of netstroom draait.\r\n\r\nWie weet wat er aan de hand is?\r\nEn hoe het opgelost kan worden?\r\nDank!
Link naar reactie
Hoi.\r\nIk heb bij mijn acer laptop hetzelfde euvel gehad en daar was inderdaad de inverter het probleem.\r\nNu viel dat bij mij gelukkig nog onder de garantie, maar ook bij een laptop is het vervangen niet echt moeilijk hoor.\r\nOp de ze pagina : [url]http://www.invertershop.nl/pages.php?pageid=1[/url] kan je zien hoe het moet.\r\nLet wel op dat je absoluut de goede inverter besteld.\r\n\r\nGreetz\r\nLeen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...