Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 Hallo iedereen,\r\n\r\nIk hoop dat iemand me verder kan helpen met mijn probleem.\r\nIk heb een Dell Vostro 1000. Sinds vandaag vertoont het beeldscherm kuren; links is hinderlijk donker. Rechts is normaal. Eigenlijk lijkt het meer op 1/3 van links en de rest (2/3) okay. Het geeft een soort schaduw van links naar rechts.\r\n\r\nIk heb al wat opties nagekeken van het energiebeheer en beeldscherminstellingen, maar tot nu toe geen resultaat. Het maakt niet uit of de laptop op accu of netstroom draait.\r\n\r\nWie weet wat er aan de hand is?\r\nEn hoe het opgelost kan worden?\r\nDank! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2009 Ik ben even wezen googelen en kom tot de conclusie dat de \"backlight Inverter\" kapot is, schijnt dat het redelijk makelijk te reparen is, een nieuwe kost iets van 60/70€ wat ik op het web zie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2009 Thanks Bigster; dat heb ik ook gelezen, maar ik heb daar niet bij gelezen dat dit ook alleen aan één kant van het scherm het geval kan zijn. Jij wel?\nHeb je die link nog?\n\nIk hou dus wel rekening met die mogelijkheid, maar misschien is het toch iets anders.\nBij een laptop zou het trouwens niet makkelijk te vervangen zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 Hoi.\r\nIk heb bij mijn acer laptop hetzelfde euvel gehad en daar was inderdaad de inverter het probleem.\r\nNu viel dat bij mij gelukkig nog onder de garantie, maar ook bij een laptop is het vervangen niet echt moeilijk hoor.\r\nOp de ze pagina : [url]http://www.invertershop.nl/pages.php?pageid=1[/url] kan je zien hoe het moet.\r\nLet wel op dat je absoluut de goede inverter besteld.\r\n\r\nGreetz\r\nLeen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2009 Hey Leen, bedankt!\nIk heb de link bekeken en even opgeslagen, en de inverter kost ook niet zoveel.\nMooi! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen