Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Delen Geplaatst: 17 december 2009 Hallo ik heb een probleem ik heb windows opnieuw geinstaleerd op mijn pc en nu is de text die je normaal lezen kunt zon beetje half verdwenen.\r\nik heb de nieuwe en oude drivers voor mijn gforce 66oo le gedownload en geprobeerd maar ook dat helpt niet ik heb het dpi in windows zelf al veranderd en ook dat helpt niet ik zou niet meer weten waar het aan kan liggen.\r\n\r\nik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik heb nu kerst vakantie en zou veel huiswerk gaan inhalen maar dat word zo niks.\r\n\r\nalvast bedankt en ik wacht in spanning af. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2009 Welke windows versie gaat het om? XP misschien, en heb je een TFT scherm? Zo ja, download en installeer [URL=\"http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx\"]\'Cleartype\'(Klik)[/URL]. Je vind het aan de rechterkant onder \'Download\' 4e van boven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen