Sinds ik het Trojan 15.CKWE op mijn pc heb gehad draait mijn systeem niet meer zoals het moet. Het trojan werd welliswaar in eerste instantie door Free AVG 9 afgevangen doch daarna ontstonden de problemen. De harde schijf is voordurend bezig met het tikken hetgeen me nogal verontrust. Ik heb het systeem inmiddels gecontroleerd op mogelijk defecte of beschadigde bestanden. Zo te zien mankeert daar niks aan. Heb voor de zekerheid inmiddels AVG9 opnieuw geinstalleert. \r\nOok heb ik IE 7 opnieuw ingesteld door in te voeren \"intercpl.cpl\" in het zoekvak \r\n\r\nBij het opstarten van mijn systeem, verschijnt het AVG-logo niet meer in het vak waarin ook de tijd staat vermeld. Ik heb gemerkt dat ook het veiligheidscenrum niet meer werkt zoals het hoort te zijn. Zodra ik via het configuratiescherm naar het beveiligingscentrum ga, blijkt dit niet te kunnen. Met op de knop druk van Veiligheids instellingen beheren, verschijnt de mededeling: \r\n\r\n\"De instellingen van Windows Firewall kunnen vanwege een onbekend probleem niet worden weergegeven. \r\n\r\nTevens krijg ik zo nu en dan een venstertje in beeld met daarin de mededeling: \" \r\n\r\nRUNTIME ERROR! \" \r\n\r\n\"Program C:\\ Program Files\\Internet Explorer\\IEXPLORE.EXE\"\r\n\r\n\" This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application`s support team for more information\"\r\n\r\nIk kom er niet zelf meer uit en had graag wat adviezen in de hoop dat de problemen daarmee kunnen verholpen. Ik werk met XP Prof. Zie het even niet meer zitten
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen