Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Delen Geplaatst: 16 december 2009 Hallo,\r\n\r\nSinds ik vanavond mijn laptop aanzette kan ik geen site meer op waar je moet inloggen, geen enkele meer. Ik heb windows XP, Ik heb alle cookies geschiedenis enz al verwijderd, ook heb ik IE8 al opnieuw geinstalleerd. Hij zegt DNS fout\r\n\r\nwie kan mij alsjeblieft helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 Bij een DNS fout kan ie de naam van de site niet omzetten in het IP adres van de site. \n\nIs dit echt alleen zo bij sites waar je een account hebt en moet inloggen of toch ook op andere sites?\n\nKlik eens op Start en vervolgens in het Startmenu typ je cmd.\n\nIn het zwarte dosvenster wat verschijnt typ je ipconfig /flushdns en daarna ipconfig /renew\n\nAls dit niet werkt kun je proberen om de stekker van de router er 10 seconden uit te halen en er vervolgens weer in te stoppen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 Volgens mij ligt het aan Zone Alarm want als ik die uitzet dan kan ik wel op die sites komen maar dit is echt voor het eerst dat dat gebeurt, wilde internetbankieren en dat kan ik natuurlijk niet zonder firewall doen, alle instellingen staan namelijk helemaal goed, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2009 [QUOTE]Sinds ik vanavond mijn laptop aanzette[/QUOTE]\nZet eens een herstelpunt terug van een paar dagen oud?\nOverigens bij mij niks loos met XP en ZA (virusscanner Avast)\nGoogle even met Google Geavanceerd zoeken met de woorden:\nDNS fout XP\nDan zie je e.e.a. en misschien een oplossing Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2009 Als het aan zonealarm ligt heeft die vermoedelijk toch iets geblokkeerd wat hij niet had moeten blokkeren. Ik zou eens even bij de geblokkeerde items gaan kijken. Zou me niet verbazen als daar bijv. Internet Explorer in geblokkeerd zou staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen