Ga naar inhoud
  • 0

NOD32 zit AVG 9.0 in de weg.

Anoniem2

Vraag

ik heb AVG 8.5 en wil het updaten naar AVG 9.0 . Bij installatie klaagt het build program over dat er ook NOD32 geïnstalleerd is wat kan bijten. Je wordt door AVG netjes geleid naar software verwijderen scherm. Helaas lukte het verwijderen niet omdat NOD32 actief was.\r\nUiteindelijk gelukt inactief te maken en software programma NOD32 verwijderd uit de lijst van software te verwijderde programma’s. Dir ESET bestond nog steeds, PC geboot, installatie AVG 9.0 opnieuw gestart. Melding was weer dat NOD32 aanwezig was. In het dialoog venster software verwijderen was NOD32 niet zichtbaar en dir kon niet verwijderd worden omdat NOD32 actief was. Ik had gelezen over Revo Uninstaller deze geïnstalleerd. Ook deze zag NOD32 niet. In veiligheidsmode heb ik dir. kunnen verwijderen maar helaas blijkt volgens AVG 9.0 nog steeds NOD32 aanwezig te zijn, wat moet ik nu doen ??\r\nPieter
Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=Huyg;502101]NOD32 removal tool gebruiken. Even googlen.[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Huyg,\r\nremoval tool gebruikt, het had geen effect, mogelijk was het versienummer van NOD32 te hoog, je kon hem gebruiken tot een bepaald versienummer. Of dit de reden was kon / kan ik niet vaststellen, want ik weet het versienummer niet, maar even goed bedankt.\r\nPieter.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Anacho;502132]Ik zou AVG eraf gooien, en een paar stuivers uitgeven voor een licentie van NOD32:D[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Anacho,\r\nNOD32 was een onderdeel (trailversie die verlopen was) van het Hitmanpro programma een aantal jaren terug deze werkt op een gegeven moment niet fijn. Ik heb toen HitmanPro eraf gegooid, maar waarschijnlijk niet goed waardoor NOD32 onderdelen achterbleven \"onzichtbaar\" . Op de twee andere PC\'s op mijn netwerkje draait AVG goed, vandaar dat ik ook op deze AVG wil hebben.\r\nWat voor andere pogingen kan ik nog doen ????\r\nPieter
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=blue october;502389]Nod 32 heeft ook een gratis downloadprogramma.\r\nGoede alternatieven zijn Avast en Avira.\r\nGewoon even via computer-programs kijken of alles van AVG is verdwenen.\r\nAnders inderdaad even googelen want er bestaat in removeltool voor AVG.\r\nIk heb hem er ook af gegooid omdat er veel te weinig geregistreerd werd.[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Blue October,\r\nEven goede vrienden, maar ik wil voorlopig nog aan mijn plan vasthouden om NOD32 verwijderd te krijgen, het moet toch kunnen, hoop ik ??!!\r\nPieter.:):(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...