Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Delen Geplaatst: 16 december 2009 Ik heb een Philips 19 of 21 inch beeldscherm.\r\nIk heb een bewegende verticale lijn die beweeg 1/3 over het midden van het beeldscherm\r\nLinks in de onderhoek staat met grote witte letters \"smartimage on\" en rechts onder in de hoek \"smartimage off\" \r\nWat ik ook doe de bewegende streep krijg ik niet weg. Ik krijg ook mijn beeldscherm uitgeschakeld. Geen enkele knop reageert \r\nNa het uitschakelen van de pc komt de lijn weer terug. ook help niet als ik de voeding van de beeldscherm er af haalt Met aansluiten komt het weer terug.\r\nBij apperaatbeheer kan ik ook niets\r\n\r\nHet euvel is spontaan ontstaan nadat de beeldscherm al een paar jaar is gebruikt. \r\nTevergeefs heb ik de bijbehorende cd van het beeldscherm opnieuw te instaleren.\r\nOok het herstelpunt van voor de streek geeft geen resultaat.\r\nHoe kom ik dan aan de juiste driver.\r\n\r\nIk heb er een andere beeldscherm gebruikt en dan is het er niet. Hoe weet ik of het beeldscherm kaduk is of iets anders niet klopt.\r\n\r\nWie weet hierin raad het is hoogst irritant die bewegende lijn.\r\n\r\nbvd.Jan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 Ik geloof dat je videokaart kapot is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 [QUOTE=Schul;502037]\r\nWat ik ook doe de bewegende streep krijg ik niet weg. [B]Ik krijg ook mijn beeldscherm uitgeschakeld[/B]. Geen enkele knop reageert [/QUOTE]\r\nBedoel je daar[B] :[/B] \"[I]Ik krijg ook mijn beeldscherm [B]niet[/B] uitgeschakeld[/I]\" ?\r\n[QUOTE=Schul;502037][B]Na het uitschakelen van de pc komt de lijn weer terug.[/B] ook help niet als ik de voeding van de beeldscherm er af haalt Met aansluiten komt het weer terug.[/QUOTE]\r\nAls je je PC uitschakelt, en nog steeds is die lijn er, dan is toch de monitor defect ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen