Ga naar inhoud

microfoon problemen

Aanbevolen berichten

In huis staan 3 computers een:XP en twee Vista Home Premium.\r\nGraag zou ik gesproken tekst toevoegen via een microfoon,vooral in de Windows Movie Maker en ook gebruik maken \r\nvan Bureau-accessoires/geluidsrecorder .Ongeacht welke microfoon ik gebruik: het lukt niet om iets in te spreken. Ja, soms heel zacht \r\nen maar af en toe lukt de geluidsrecorder.\r\nHet vreemde is: iedere microfoon wordt herkend en ik krijg dan een scherm (waarin oa microfoon staat)\r\nmet schuiven voor opname en afspelen en boosterversterking.\r\nWelke stand ik ook neem:alleen in de geluidsrecorder hoor ik soms heel zacht iets.Weggeschreven is dit een wav-bestand.\r\nDe beste mic is een Sennheiser,met impedantie instelling ( ook uitgeprobeerd): geen resultaat.\r\nIn de geluidrecorder zie ik soms een groen streepje, wat tijdens inspreken ook beweegt, maar niet langer wordt.\r\nKortom:ik heb allerlei instellingen uitgezocht, maar zonder resultaat.\r\nPS info over de soort geluidskaarten kan ik niet vinden.Behalve op XP :c-media wave device\"\"\r\nvriendelijke groet,\r\nHugo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...