Ga naar inhoud

Toetsenbord werkt niet

Aanbevolen berichten

Op mijn Windows XP desktop heb ik een draadloos toetsenbord dat sinds gisteren niet meer wekt. Heb de batterijen vervangen, opnieuw met computer verbonden, heeft niet geholpen. Vervolgens het draadloze toetesenbord afgekoppeld, en een oud niet-draadloos toetsenbord aan een andere USB poort gehangen. Het scherm geeft de melding dat nieuwe hardware gevonden is, toch doet ook dit toetstenbord het niet. Ik heb geen idee waar ik moet zoeken om dit probleem op te lossen. Wie heeft een tip?
Link naar reactie
Ja, ik heb in de beschreven volgorde (en ook andersom) ontvanger en toetsenbord op elkaar afgestemd. Het knipperen van de lampjes op de ontvanger laat zien dat ze elkaar wel \'verstaan\'. Het toetstenbord met draad werkt ook niet. Als ik aan dezelfde USB poort een muis met draad hang werkt deze muis wel.\r\n\r\nDe meest interessante observatie zojuist echter gedaan: als ik op een van de andere gebruikers-accounts aanlog werkt het draadloze toetsenbord wel! \r\n\r\nHet lijkt dus te liggen aan settings van de gebruiker- niet aan de hardware, niet aan de USB poorten. Maar waar kan ik vinden hoe ik deze gebruikers-settings weer goed zou kunnen krijgen?
Link naar reactie
Ben weer verder gekomen: het toetsenbord werkte wel als ik de toetsen heel lang (> 3 sec) ingedrukt bleef houden... Zoeken in \'Help en ondersteuning\' leidde naar de filtertoetsen. Onder instellingen \'herhaalde toetsaanslagen\' maar eens aangevinkt, en waarempel: het toetsenbord werkte weer!\r\nNog eens terugkijken bij de instellingen van de filtertoetsen leerde dat de \'herhaalde toestaanslagen\' spontaan weer was uitgevinkt, ten faveure van de oorspronkelijke \'Snelle toetsaanslagen negeren ...\' Windows wegen zijn soms duister en ondoorgrondelijk....\r\n\r\nMaar, hij doet \'t weer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...