Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2009 Delen Geplaatst: 15 december 2009 Hoi,\r\n\r\nIk hoop dat iemand kan helpen met dit probleem... Ik heb al wat gegoogled, en ben wel wat problemen tegengekomen die er op leken, maar nog geen oplossing!\r\n\r\nProbleem is dat browsers die ik gebruik er na een tijdje mee ophouden. Dit lijkt geheel at random te gebeuren, soms meteen, soms pas na het laden van meer dan 10 pagina\'s. Soms heb ik een kwartier geen probleem, daarna elke 2 minuten. Als ik de browser sluit, en een andere open of een tijdje wacht, doet -ie het weer (zonder herstart)\r\n\r\nFirefox en IE geven geen foutmelding. Firefox geeft als ik een nieuw tabblad open “(geen titel)” in de tabblad-titel en “klaar” in de statusbalk. Google chrome geeft wel een foutmelding: “Deze webpagina is niet beschikbaar. De webpagina op*[url]http://www.google.com/*is[/url] mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres. *Meer informatie over deze fout: Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht Fout 2 (net::ERR_FAILED): Onbekende fout\r\n\r\nIk heb al een keer de standaardinstellingen van Firefox hersteld, maar dat hielp niet. Mijn verbinding met internet is steeds “uitstekend”. Ik gebruik draadloos internet van UPC en andere laptops in dit huis hebben geen last van dit probleem (die hebben weer andere problemen ;) )\r\n\r\nIk gebruik een 3 maanden oude Asus Eee 1000HD Netbook met Windows XP erop. \r\n\r\nIemand enig idee? Alvast bedankt!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2009 Bedankt voor je snelle reactie :) Ik heb AVG Anti virus erop staan, die zou malware dr ook uit moeten vissen toch? Ik heb begrepen dat als je meerdere virus/malware/spyware-scanners tegelijk draait, je ook weer foutmeldingen krijgt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2009 MBAM kan je rustig naast een andere virusscanner draaien, de gratis versie scant nl alleen op verzoek, de door jouw verwachte problemen komen alleen voor als er 2 zgn \"real time\" scanners, zoals AVG, tegelijk op een systeem draaien. En om nog een misverstand recht te zetten, geen enkele virusscanner is 100% \'waterdicht\'. Het is daarom sowieso verstandig regelmatig met een scanner van een ander merk zoals nu MBAM, te scannen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 Ik heb MBAM laten scannen, 1 treath weggehaald, opnieuw gestart, maar helaas, nog steeds hetzelfde probleem :(\r\n\r\nNog tips? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen