Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2009 Delen Geplaatst: 15 december 2009 Hallo,\n\nVandaag heb ik een paar jaar oude computer van zolder gehaald en er Windows 7 op gezet. Dit draait op zich wel lekker, maar omdat ik zelf vooral Mac gebruik heb ik hier niet zoveel aan. Ik heb die computer op zich niet nodig, maar ik vind het zonde om hem weer naar zolder te brengen.\n\nIk had dus het idee om ervoor te zorgen dat ik vanaf iedere computer in dit huis (via het draadloze netwerk) de harde schijf van die computer te kunnen bereiken. Dus dat ik die computer eigenlijk als draadloze, externe harde schijf gebruik. Het liefste dat ik er vanaf een andere computer ook bestanden op kan zetten, zodat die computer ook geen beeldscherm, muis en toetsenbord meer nodig heeft, maar enkel aan hoeft te staan.\n\nZijn er bepaalde programma\'s die ik hiervoor kan gebruiken, die dit mogelijk maken?\n\nAlvast bedankt.\n\nUpdate: Het is me al gelukt. Sharing folders in Windows ingesteld, en vervolgens op m\'n Mac de computer benaderen met smb://computernaam. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen