Ga naar inhoud

mailprogramma

Anoniem2

Aanbevolen berichten

WAB is windows adres boek. Daar had ik dus ook al problemen mee.\r\n\r\nEr is ook nog Pegasus mail, die was vroeger erg goed, feitelijk is Mozilla Thunderbird daar een copie van dus daar zul je ook niet blijer van worden.\r\n\r\nIk gebruik zelf nog steeds Outlook Expres maar ben van mening dat dit een achterhaald programma is en veel beter kan. Dus ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoord.\r\nBij mij viel Thunderbird/Pegasus voorlopig ook al af vanwege het feit dat die klaarblijkelijk toch niet alle adressen en mails van OE kon importeren, diverse zaken vielen weg.
Link naar reactie
Ja dat heb ik ook met Outlook Express. Maar met Increditoestand moet ik al die tierelantijntjes weer gaan uitschakelen en dat envelopje of mannetje of wat zit er altijd in beeld.\r\nZal best uit te schakelen zijn, is misschien ook wel een idee voor bertus1945 maar ik zelf had liever iets meer.... nja... hoe moet ik het uitdrukken... minder \"feestelijks\".\r\n\r\nValt me echter tegen hoe weinig kwalitatieve email software er in omloop is.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...