Ga naar inhoud

Pc valt uit!

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Me pc valt bij het spelen van elk spel uit nadat ik de pc had gekocht was dit nog niet na 2 maanden begint dit zich voor te doen\ndus hij zal waarschijnlijk te warm worden.\nK heb een Q8200 2.33 Ghz is 50 Graden ook bij het spelen van spellen.\nmoederbord: Acer nForce 730i\nvideo kaart ATI radeon hd 3800 1 gb\nis ongeveer 41Graden maar bij het spelen van spellen loopt dit op tot wel 74 ik denk zelf dat het hieraan ligt maar misschien weet een van jullie mij te helpen!?...\nGreetz
Link naar reactie
heeft de mijne ook gehad ^^ laatst bij het spelen d8 ik van hou de stofzuiger er even tegenaan ;) toen was alles weg en geen uitvallers meer gehad.. had veel stof opgezogen en kon het letterlijk zien zitten.. 2 weken geleden viel die ok weer 1 keer uit tijdens het spelen van een spel. en toen keek ik onderkant en we hadden net verbouwd en zat daarom dus weer hele laag stof op ;) kzou zeggen probeer even bij je ventilator even de stofzuiger op te houden.
Link naar reactie
[QUOTE=Arrim;501920]Na twee maanden? Denk niet dat het dan aan stof ligt. Lekker terugbrengen inderdaad, je hebt garantie.[/QUOTE]\r\n\r\nnja het kan echt hoor.. na de verbouwing toen me laptop ws uitgevallen, ik dree hem om en me hele ventilator zag ik bijna niey meer omdat ie verstopt zat met stof.. :P maar als je geen stof ziet dan idd terugbrengen ;)\r\n\r\ngrtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...