Anoniem2 Geplaatst: 14 december 2009 Delen Geplaatst: 14 december 2009 Hallo,\r\nIk heb thuis 4 computers draaien die met elkaar verbonden zijn via het thuisnetwerk.\r\nAlle computers hebben XP Pro.\r\nWanneer ik nu op computer 1 werk gebeuren er allerlei dingen op computer 2, alsof computer 1 controle heeft over computer 2. Dit gebeurt enkel maar met deze 2 pc´s en enkel maar van pc1 naar pc2.\r\nHeeft iemand hier misschien een oplossing voor ?\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nNico Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2009 Hoe bedoel je overnemen?\r\nNetwerk beveiligd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2009 Als ik bijvoorbeeld computer 1 wil afsluiten komt het schermpje voor af te sluiten ook te voorschijn op computer 2. Zo gebeuren er wel meer rare dingen, bv. de muiswijzer van computer 2 reageert op bewegingen met de muis op computer 1 enz....\r\n\r\nGroetjes,\r\nNico Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2009 Hallo,\r\nIk heb de dader gevonden. Ik heb op beide computers dezelfde draadloze muis van Logitech en gebruik al eens de ene muis voor beide pc´s.Ik was blijkbaar vergeten ze terug te connecteren met de eerste pc waardoor de muisbewegingen op de andere pc volgden.\r\nSorry voor de overlast,\r\n\r\nGroetjes,\r\nNico Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2009 LoL.:D\r\nGeen overlast, maar toch een leuk verhaal voor het eind van het jaar, waarvoor dank!\r\nEn ook mooi dat je zelf de oorzaak (en ook de oplossing) gevonden hebt.(Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen