Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Delen Geplaatst: 13 december 2009 Hallo,\r\nIk heb sinds twee weken een nieuwe pc gekocht, hele tijd problemen mee. Hij loopt de hele tijd vast... Maakt niet uit waar ik mee bezig ben. \r\nPaar keer naar de winkel terug geweest en daar kunnen ze niks vinden, ons wel een verlengsnoer met extra Watt aangesmeerd wat niks heeft geholpen. Heb ook al meerdere stopcontacten geprobeerd in huis geprobeerd.\r\n\r\nHeb hem naar een pc winkel gebracht en hij heeft mij verteld dat er eigenlijk geen 64-bit op hoort te staan maar een 32-bit. Dit heeft hij dan ook op mijn pc geinstaleerd.\r\nHij zei dat het 90% zeker is dat hij niet meer zou vastlopen...\r\nNou wel dus! Ik wordt zo langzamerhand helemaal gek van!\r\n\r\nInfo:\r\n\r\nAcer \r\nAspire X1300\r\nWindows Vista Home Premium\r\n\r\n7450 Dual-core Processor 2,40 GHz\r\nRam: 4 GB\r\n32-bits besturingssysteem\r\n\r\nMeer info nodig? Ben namelijk een beetje een leek hierin...\r\nNou kan ik trouwens ook nog een gratis upgrade krijgen voor windows 7 / 64bit maar nou zegt die man van de pcwinkel dat dus niet meer kan...\r\n\r\nKan iemand mij helpen? Zit echt met mn handen in het haar.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 [QUOTE=dutch-online;501560]een verlengsnoer met extra Watt aangesmeerd wat niks heeft geholpen. ???\r\n\r\ndaar zou ik nooit meer wat kopen\r\n\r\nik zou maar eens met Acer mailen.[/QUOTE]\r\n\r\nNeej dat gebeurd ook niet meer...Ik heb met Acer gebeld en zij zouden mij per post of mail binnen 3 werkdagen een oplossing sturen, dat is ondertussen al 1,5 week geleden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 [QUOTE=dutch-online;501563]Ja daar moet je dan wel even op wachten,of een nieuwe poging doen\r\n\r\nwas het een bekende computer winkel ??[/QUOTE]\r\n\r\nBCC. \r\nMaar ik bel morgen die man van de pc winkel, (niet BCC) hij heeft tenslotte gezegd dat het aan 64-bits lag... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Ja daar heb ik voor betaald...\r\nIk weet het ook ff niet meer, hij liep weer vast dus zit nu op mn laptop..\r\n\r\nZou ik hem nog naar acer kunnen sturen, ondanks dat hij er een 32bit van heeft gemaakt, denk je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 heb je een mogelijkheid om terug te gaan naar de instellingen zoals die waren toen je de pc kocht (bij bcc)? Probeer dat anders eens. Werkt het dan ook/nog niet; terug naar bcc. Zij hebben jou die pc verkocht en moeten een goed product leveren. Doen ze dat niet, moeten zij voor een oplossing zorgen. Zeker een pc die twee weken oud is, dient gewoon te werken. Belangrijk daarbij is wel dat het dus fout gaat met de originele instellingen, anders ga je een discussie krijgen dat jij zelf veranderingen hebt aangebracht waardoor dit is ontstaan.\n\nEn anders die meneer van die computerwinkel er op aanspreken. Acer hoeft momenteel volgens mij weinig te doen; de winkelier is degene die jou moet helpen om dit op te lossen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 Misschien kun je eens proberen de zijkant (plaat) eraf te halen (blijkt ook weleens te helpen.. ;))\r\n:cool::cool::cool::cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 Bovenstaande allemaal gedaan.\r\nBen gister bij pcwinkel geweest en die man kwam met zelfde oplossing als jou Char.\r\nHij loopt al sinds gistermiddag niet meer vast. Dus nu duimen tot morgen. Is ie dan nog niet vastgelopen zet hij er een ander vin in. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 [QUOTE=dutch-online;502039]................\r\n\r\nJa daar hebben we echt wat aan ????:rolleyes::|[/QUOTE]\r\n\r\ndus dat! wel dus! HAHA\r\n\r\nBlij dat het werkt kirsty! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2009 Hoeft niet alleen een slecht werkende fan te zijn, kan ook een slechte warmte-verbinding zijn tussen de processor en het koelblok.\n\nÉén advies: als de fout nog één maal voor komt (binnen redelijke korte tijd), echt eisen dat je een volledig nieuw apparaat krijgt. Daarvoor is het apparaat nieuw genoeg, en het hoort gewoon te werken. Jij hebt inmiddels al voldoende tijd en (reis)kosten besteed om je goede wil te tonen.\nLaat gewoon [I]duidelijk[/I] zien dat je [I]dat [/I]ding niet meer vertrouwt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2009 Nee, dit slaat alles..... Die pc is gewoon niet goed, dus terug naar de winkel met dat ding en EISEN dat je een nieuwe krijgt inclusief de 64-bit Windows die er op hoort te zitten. Uiteraard ook het stekkerblok terug brengen, want dat is onder valse voorwenselen aangesmeert.\r\nKomen ze je niet tegemoet, dan kan je de koop ontbinden en je geld terug vragen.\r\nLet op, ga NIET zelf met Acer in discussie, de winkelier is verantwoordelijk en niet de fabrikant. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen