Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2009 Delen Geplaatst: 12 december 2009 goeidag,\n\nik heb nu op het moment een acer laptop maar word gek van het trage gedoe bij elk spel dat ik speel (het lagt zelfs bij spellen van internet > [url]www.spele.nl[/url] als voorbeeld) ik wil hier dus vanaf en wil gewoon elk spel dat ik speel gewoon snel spelen zonder enig lag en met high detail, want ik speel alles met zo laag mogelijk.\nik heb zelf geen verstand van een pc samenstellen en vraag dus hier jullie hulp :D \n\nmijn budget zit dus rond de 800 euro, en heb nog geen tv/monitor. daar moet ik nog even voor verdersparen dan. als ik eventueel een monitor ga kopen wil ik liever een tv kopen en daar dan mijn pc op aansluiten, zodat het de ruimte wat beperkt qua tv en monitor ( geen grote kamer)\n\nspellen:\n\nprototype\nCOD Modern Warfare 2\nNFS Shift\nFlyff ( mmorpg )\n\nen dat was het wel zo een beetje :D graag jullie reacties \np.s het moet vooral een gamepc worden, dat word er vrijwel alleen maar mee gedaan. ook veel internet enzo. ik wil ook graag wat meer dingen tegelijk kunnen doen zoals, internetten, downloaden en muziek luisteren tegelijk of : een spel spelen en eventueel downloaden\n\nook graag groot geheugen\n\nen dat was het wel zo een beetje :D graag jullie reacties \n\nMet Vriendelijke Groet, \nRicardo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2009 Voor 769 (+29 euro verzendkosten) heb je wel een redelijke Dell PC met 22\" scherm.\r\n[url]http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Desktops/desktop-inspiron-545/pd.aspx?refid=desktop-inspiron-545&s=dhs&cs=nldhs1&ref=dthp[/url]\r\n\r\nTV kaartje erin (+50 euro bij Dell) en je kunt er ook TV mee kijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 hey obi wan, bedankt voor de moeite van het zoeken naar die dell pc, maar dit is toch niet helemaal wat ik gewild/bedoeld heb.\nik wil dus heel graag een echtgoeie game pc en mijn budget voor de kast alleen is 800 euro dat ik er aan uit wil geven. ik wil later zelf dus een TV erbij kopen, en daar wil ik dus me pc aansluiten met een dvi kabel als dat kan (A) want daar wil ik dan ook weer me digitenne op aansluiten zodat ik tv kan kijken en dus me spellen er op kan spelen. als u snapt wat ik bedoel. dus gewoon voor 800 euro ofzo alleen echt samengesteld een game computer, geen scherm erbij dus :D dat zou fijn zijn ^^\n\np.s ik vind het scherm van die dell pc ook niks omdat ik hem graag wil ophangen aan de muur, zodat ik wat meer ruimte heb :D.\n\nik heb even snel gekeken voor een tv en mijn oog viel op deze [url]http://www.vergelijk.nl/lcd_plasma_televisie/samsung/syncmaster_p2470hd/specs.rhtml[/url] \n\nik denk wel dat het was is dus :D en heeft dvi ingang voor dus pc op tv. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 [quote]en mijn budget voor de kast alleen is 800 euro[/quote]Wel een heel dure kast, verguld ofzo??:mrgreen:;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 foutje whaha xD ik bedoel dus die hele pc :P dat noem ik de kast (A) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Ok, op die fiets ... Nou hier een ideetje voor 800 euro dan:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/92148[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 hey obi, \n\nbedankt voor het samenstellen. het ziet er allemaal erg netjes uit, alleen de muis en het toetsenbord moeten weg inverband ik allebij draadloos wil nemen, omdat ik op een zitzak ga zitten dus alles op me schoot neem enz. \nen is het miss mogelijk 1tb geheugen te nemen en dan nog 800 euro te hebben zonder dat je andere dingetjes aanpast??\n\nis die club3d video card goed?? of gewoon een simpel dingejte :D srry keb er niet zoveel verstand van en altijd leuk om wat dingetjes er over te komen te weten :D mensen hebben het vaak over gforce enzo dus vandaar.. \n\nde kast is wel nice om eerlijk te zijn :D \n\nik heb trouwens ook veel gelezen over de intel core i7 is die dan niet beter? of ben je dan veeeel duurder uit? want ik heb ook wel eens gezien over quad core 2 enzo....\n\nhet werkgeheugen is zoals ik zie volgens mij 2x2 ddr3 is 4gb werkgeheugen toch? is dat echt genoeg want soms lees je van 4 is te weinig ofzo en dan gaan ze hoger naar 6 of 8??\n\ntrouwens nog 1 ding, kan je hier wel een aantal jaren mee verder? en goed de de nieuwe spellen en de spellen die nog gaan komen spelen? omdat ik voorlopig niet meer van plan ben een nieuwe pc te kopen de komendende 3 jaar zeker.\n\nen wil je misschien mij uitleggen doe ik met als ik deze kast koop ik op een tv moet aansluiten? of is het gewoon dvi kabel en bijde kanten zelfde kop en dan op pc aansluiten en op tv??\n\nsrry voor zoveel vragen :S ben nogal onzeker over dit soort dingen want ik wil gewoon echt iets goeds kopen en niet iets waar ik weinig aan heb :D hier zitten trouwens geen speakers bij he? want die heb ik zelf staan pas gekocht :D \n\nMVG Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Dan heb je een goede processor, met een midrange videokaart. Mij lijkt het beter als je overschakelt naar een phenom processor, zodat je een krachtigere videokaart kan kopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Core i7 920 met 3x2GB triple channel geheugen gaat je idd. een flinke duit meer kosten.\r\n\r\nEn Phenom X4 955 BE met bijv. Radeon HD4890 is wellicht beter voor games, maar het is allemaal wat oudere technologie. Echter is het wel voldoende modern voor de komende drie jaar.\r\n\r\nNieuw opzetje dan maar:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/41840[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 oke dan ^^ nieuwe opzetje ziet er ook erg netjes uit, die geheugen is een hele verbetering van 500 gb naar 1.5tb :D das erg nice ;) dan even over die umm phenomx4 995 be en dus die intel core i5. deze opstelling is dus beter? die phenom qua in verhouding met de videokaart ^^?? kmoet maar op jullie vertrouwen :D \n\nwerkgeheugen is dus 4gb ruimvoldoende neem ik aan he :D hier kan ik dus als ik deze pc koop de spellen die ik genoemd had met gemak op spelen en met gewoon high detail + no lag ??? want daar doe ik het dus ook voor he :D \n\nen iedergeval super dat ik dus de komende 3 jaar wel vooruit kan met deze. :D \nmet die nieuwe opzet pc kan ik die wel gewoon op een tv aansluiten he :D bij de tv die ik 3 posts terug had vermeld ?\n\nen die videokaart is echt goed ofwat ^^?? want kheb er nog nooit van gehoord en hoor wel altijd heel veel over gforce videokaarten enzo :S ^^???\ngrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Voor spellen is de videokaart belangrijker dan de processor. Je kan beter wat inleveren op de processor, om vervolgens een upgrade te doen aan je videokaart. Daarom is een phenom x4 in combinatie met een 4890 beter dan een i5 in combinatie met een 5770, omdat je dan een beter videokaart hebt, terwijl je niet veel inlevert op je processor. Een Phenom x4 is zeker niet sloom ofzo.\r\n\r\nDat je veel hoort over Geforce videokaarten zegt meer over de marketing van Nvidia dan over de prestaties. ATI levert dezelfde prestaties voor minder geld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Via de meegeleverde adapter kun je van een DVI poort een HDMI poort maken en op die manier sluit je \'m direct aan op je TV. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 @ arrim, oke dat wist ik niet ^^ ik wil gewoon zkr weten dat het allemaal lkkr snel draait enzo en dus niet iets koop waar ik spijt van ga krijgen :S dit is eerste keer dat ik zoiets doe met een gamepc kopen dus vandaar dat ik het meteen allemaal goed wil doen. en ik kan dus ook gewoon alles lkkr snel op high detail spelen zonder enig lag :D ??? want daar draait het natuurlijk ook om. \n\n@ obi-wan-kenobi, er zit dus een dvi poort in, en als ik een verloopstukje van dvi naar hdmi derop zet en je doet een hdmi kabel in de pc en dan naar de tv dan heb ik dus gewoon beeld op me TV??? want het is geen monitor speciaal voor pc dus vandaar :D dus geen vreemd beeld ofzo toch :D ??\ngrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Yup, een dergelijke videokaart moet ook geen enkel probleem hebben met Full HD TV-schermen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 aah oke geweldig obi, en dan nog een ding, kzat beetje te kijken naar gewoon grafische kaarten (kvind best wel interesant) en der staan kloksnelheden. wat houd dat precies in? is moeilijk te vinden op internet.... is 850 mhz sneller dan een kaart bijvoorbeeld van geforce met 400 mhz??? \n\ngrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Kloksnelheid is niet de enige bepalende factor. Videokaarten kun je het beste vergelijken in benchmarkoverzichten zoals bijv. op TomsHardware:\r\n[url]http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-cards-charts-2009-high-quality/Sum-of-FPS-Benchmarks-1920x1200,1538.html[/url]\r\n\r\nDaar kun je ze ook mooi onderling vergelijken, zoals bijv. de HD4890 vs. de HD5770:\r\n[url]http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-cards-charts-2009-high-quality/compare,1538.html?prod%5B2831%5D=on&prod%5B2866%5D=on[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 hmm ty kzal het eens een beetje uitzoeken ^^ alsk nix te doen heb :D, deze pc gaat het hem worden denk ik, jullie zeggen dat het goed is voor gamen dus dan heb ik deze nodig :D nog even met me ouders over praten en dan komt het wel :D \n\ntrouwens krijg ik bij de pc een dvi of hdmi kabel? om dus beeld op me tv aan te brengen of moet ik die nog los kopen?\n\n\ngrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Hoe lang moet die kabel zijn? 5 meter kost 7.40 euro:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-085965[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 aaah oke nou hij staat onder me tv dus zeg maar wat zzl het zijn 2 meter ofzo ? :P en ik kan dus ook alleen een hdmi kabel gebruik om beeld te krijgen op me tv?? kan ik hiermee trouwens ook draadloos internetten? want een kabel door het huis halen gaat moeilijk :S dan ligt het overal in de weg...\n\nzit er trouwens ook een geluidskaart in? of iets voor het geluid iedergeval? ik heb wel hier een extern geluidskaart liggen om me 5.1 set op aan te sluiten moet ik die dan ook gebruiken of zit er sowieso al iets in voor het geluids inplaats van de geluidskaart?\n\nen wat houd ondersteuning voor api in: directX 10.1?? op die video kaart?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Nou dan heb je aan 3 meter wel genoeg:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/product/085964/oem-brand-hdmi-kabel-m-m-verguld-3-0m[/url]\r\n\r\nEn draadloos internet kan prima, als je maar een wireless LAN adapter in die PC hebt zitten. Aangezien die meestal niet standaard op het moederbord geintegreerd zit, zou je er die ook nog bij moeten kopen, bijv.:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/product/080432/netgear-pci-adapter-wg311-300pes-wlan-54mbit[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen