Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2009 Delen Geplaatst: 12 december 2009 Onlang kreeg ik een exell bestand niet meer geopend zonder te weten wat er aan de hand is.\r\nIk krijg steeds de melding dat de extensie niet goed is of dat het bestand beschadigd is.\r\nAndere exell bestanden worden wel geopend. Ik werk met office 2007. \r\nWie o wie kan mij helpen. Ik zou erg gedupeerd zijn als dit bestand niet meer te gebruiken zou zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2009 hoe vertrouwelijk is de inhoud van het bestand?\nPlaats het hier anders (als zip-file), zodat we eventueel kunnen kijken/testen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2009 Het is geen vertrouwelijk bestand, maar het betreft een urenregistratie van een bijbaantje van mij.\r\nMaar het gaat mij te ver om dat hier neer te zetten zodat iedereen er maar in kan kijken. Als er iemand is die denkt het probleem te kunnen oplossen wil ik hem dat bestand best toesturen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2009 Je hebt een pb-tje. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Kun je niet zien met wat voor extensie hij is opgeslagen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Dat is xlsx.\nHeb geprobeerd te openen in 2007 maar krijg zelfde meldingen als hierboven. Ook aangepast naar xls. Geen succes.\nAls extensie wordt aangepast naar .doc, opent het probleemloos in Word :s\nBetreft dan meerdere lege pagina\'s. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2009 Ook ik krijg hem niet open, van alles geprobeerd met het zelfde resultaat als Obelix71 lege werkbladen\r\n\r\nBekijk de onderstaande link eens:\r\n[url]http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/Corrupted-files-frequently-asked-questions[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2009 Beste mensen, bedankt voor het meedenken en uitproberen. Ik vreesde al dat het niet zou lukken.\r\nIn ieder geval bedankt voor jullie genomen moeite.\r\n\r\nGroet Piet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2009 Als er veel gegevens in zitten is het misschien de moeite waard om nog iets dieper te kijken.\nGeef het bestand de .zip extensie en pak het dan uit met een unzipper.\nDit resulteert in meerdere mappen met bestanden welke XML code bevatten.\nAls er een blokkerende fout ergens in de XML code zit kan dit de oorzaak zijn van het probleem.\nDeze bestanden kun je gewoon met kladblok openen om na te kijken.\nAls je een wijziging in 1 van de bestanden hebt gedaan, pak de bestanden dan weer in met een zipper, geef hem weer de extensie .xlsx en probeer hem dan met Excel te openen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen