Ga naar inhoud

Exell

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Onlang kreeg ik een exell bestand niet meer geopend zonder te weten wat er aan de hand is.\r\nIk krijg steeds de melding dat de extensie niet goed is of dat het bestand beschadigd is.\r\nAndere exell bestanden worden wel geopend. Ik werk met office 2007. \r\nWie o wie kan mij helpen. Ik zou erg gedupeerd zijn als dit bestand niet meer te gebruiken zou zijn.
Link naar reactie
Als er veel gegevens in zitten is het misschien de moeite waard om nog iets dieper te kijken.\nGeef het bestand de .zip extensie en pak het dan uit met een unzipper.\nDit resulteert in meerdere mappen met bestanden welke XML code bevatten.\nAls er een blokkerende fout ergens in de XML code zit kan dit de oorzaak zijn van het probleem.\nDeze bestanden kun je gewoon met kladblok openen om na te kijken.\nAls je een wijziging in 1 van de bestanden hebt gedaan, pak de bestanden dan weer in met een zipper, geef hem weer de extensie .xlsx en probeer hem dan met Excel te openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...