Ga naar inhoud

Pc Stijgd Op Os Windows7 Ultimate X84

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Is hij erg stoffig van binnen? Of misschien zit er een virus in wat je processor 100% laat werken. Anders misschien een koeler die verkeerd zit en niet goed kan koelen? Of, ook bij mijn ouders gebeurd, misschien vindt je moeder de computer niet mooi, en zet ze hem tussen een muur, bureau en een kast in. Dat arme ding kan dus geen lucht aanzuigen.
Link naar reactie
Eh... probeer dat \"opstijgen\" eens wat beter te opschrijven ? :D\n\nIk zelf heb met mijn PC waar ik nu op werk het geval gehad dat na een paar maanden de voedings-fan op hol sloeg. Deze begon een paar minuten na opstarten langzaam sneller te draaien, en sneller, en sneller :o, totdat deze ongeveer als een straaljager zijn eigen fan-blad tegen de kast trok, en deed ratelen (het draaide[I] vele[/I] malen te hard). Vervolgens na een paar minuten dit gedrag, ging de snelheid langzaam omlaag, tot normale snelheid, en een minuut later was het weer rustig voor de rest van de sessie, al duurde die uren.\n\nIk heb hierom een nieuwe voeding geplaatst.
Link naar reactie
Eh... probeer dat \"opstijgen\" eens wat beter te opschrijven ? :D\n\nIk zelf heb met mijn PC waar ik nu op werk het geval gehad dat na een paar maanden de voedings-fan op hol sloeg. Deze begon een paar minuten na opstarten langzaam sneller te draaien, en sneller, en sneller :o, totdat deze ongeveer met een straaljagergeluid zijn eigen fan-blad tegen de kast trok, en deed ratelen (het draaide[I] vele[/I] malen te hard). Vervolgens na een paar minuten dit gedrag, ging de snelheid langzaam omlaag, tot normale snelheid, en een minuut later was het weer rustig voor de rest van de sessie, al duurde die uren.\n\nIk heb hierom een nieuwe voeding geplaatst.
Link naar reactie
[QUOTE=codmw2;501229]PC STIJGD OP\r\n\r\nde computer van me pa die stijgd op en soms is het niet normaal meer dan kan je hem boven horen en ook welleens als we helmaal niks hebben op staan\r\n\r\niemand een idee:)\r\n\r\nthanks codmw2,Jordi Robbeson[/QUOTE]\r\n\r\nJa hoor, kapotte fans...... Haal de kast eens open en hou met je vinger stuk voor stuk de fans die je ziet tegen. Zo merk je gauw genoeg welke de herrie veroorzaakt en die moet je dan vervangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...