Ga naar inhoud
  • 0

wie kan nieuwe forummer helpen ?

Anoniem2

Vraag

Beste Forummers,\r\n\r\nIk ben nieuw hier en heb een probleem met mijn laptop.\r\nBen even zo brutaal geweest om een onderwerp te starten, daar ik het e.e.a. niet helemaal begrijp. (moet er een log gemaakt worden?) \r\nMocht het niet goed staan hier dan alvast mijn excuses hiervoor.\r\nMomenteel heb ik last van veel popups (worden dus zomaar allerlei website\'s geopend) en een langzame laptop.\r\nZeer waarschijnlijk mijn eigen schuld, dit probleem is ontstaan na het downloaden van Limewire, van de site limewire.com/nl\r\nIk heb Windows XP en een bekende van mij met Vista heeft geen problemen gekregen na het downloaden ervan.\r\nIk heb Norton antivirus en deze was/is volledig up to date. Norton had een aantal tracking cookies gevonden en verwijderd, maar het probleem is er nog steeds.\r\nEen poging om de rommel te verwijderen met het programma Super Anti Spyware is niet gelukt omdat ik niet zeker ben wat er allemaal verwijderd kan worden, m.a.w. straks werkt mijn laptop niet meer goed.\r\nLimewire heb ik inmiddels verwijderd.\r\nWie kan/wil mij helpen? \r\n\r\nm.vr.gr. Ronald
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Hallo Dutch-online en andere,\r\n\r\nDownloaden lukt niet. Een paar uur bezig geweest met HijackThis. Heb dat inmiddels voorelkaar als het goed is en hoop snel op een reactie die uitkomst biedt.\r\nVeel site\'s krijg ik momenteel niet open, ik krijg dan een doorverwijzing. Zo ook bij het adres van dit forum. Ik krijg dan de volgende melding in de browser;\r\n\r\nfindquest.net/?keywords=forum.computeridee.nl%2Fforumdisplay.php%3Ff%3D133\r\n\r\nVoordat ik de rommel op laptop heb dit niet eerder gezien als een pagina niet open wilt.\r\n\r\nOok nu af en toe een foutmelding te zien;\r\n\r\nde instructie op Oxe8f18b56 verwijst naar geheugen op Oxe8f18b56\r\nde lees of schrijfbewerking (\"read\") op het geheugen is mislukt\r\nklik op OK of annuleren\r\n\r\nOok als ik een tweede venster open, dan komt niet het gehele frame in beeld. Op de hoeken ontbreekt dan een stukje. Ik mis dan linksboven de (blauwe) pijlen heen en terug en rechtsboven minimaliseren verkleinen en sluiten. Pas als ik met de muis er ongeveer op ga staan en klik op bijv vergroten dan komt alles pas in beeld.\r\n\r\nIk werk momenteel met mobiel internet met umts snelheid, maar normaal nooit zoveel problemen om een pagina te openen als ik mobiel internet.\r\n\r\nEn dan de vraag van een leek. Als ik een bijgewerkte en up to date versie heb van Norton waarom onderschept deze dan dergelijke rommel niet?\r\n\r\nIk ben benieuwd of iemand een antwoord heeft.\r\n\r\nm.vr.gr. Ronald
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...