Beste Forummers,\r\n\r\nIk ben nieuw hier en heb een probleem met mijn laptop.\r\nBen even zo brutaal geweest om een onderwerp te starten, daar ik het e.e.a. niet helemaal begrijp. (moet er een log gemaakt worden?) \r\nMocht het niet goed staan hier dan alvast mijn excuses hiervoor.\r\nMomenteel heb ik last van veel popups (worden dus zomaar allerlei website\'s geopend) en een langzame laptop.\r\nZeer waarschijnlijk mijn eigen schuld, dit probleem is ontstaan na het downloaden van Limewire, van de site limewire.com/nl\r\nIk heb Windows XP en een bekende van mij met Vista heeft geen problemen gekregen na het downloaden ervan.\r\nIk heb Norton antivirus en deze was/is volledig up to date. Norton had een aantal tracking cookies gevonden en verwijderd, maar het probleem is er nog steeds.\r\nEen poging om de rommel te verwijderen met het programma Super Anti Spyware is niet gelukt omdat ik niet zeker ben wat er allemaal verwijderd kan worden, m.a.w. straks werkt mijn laptop niet meer goed.\r\nLimewire heb ik inmiddels verwijderd.\r\nWie kan/wil mij helpen? \r\n\r\nm.vr.gr. Ronald
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen