Ga naar inhoud

Zandloper beeld

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nMijn CRT-scherm 17\" van Acer vertoonde de laatste weken al wat kuren met het opstarten van de pc, het beeld leek dan erg op een zandloper! Aan beide zijkanten was de bovenkant normaal en het midden liep met een boog naar binnen. Diverse instellingen geprobeerd, maar meestal was het na het opstarten weer zoals vanouds. \r\nSinds gister komt de monitor niet meer uit de zandloper toestand, is hij nu definitief rijp voor de sloop of zijn er nog oplossingen voor? \r\n\r\nGroeten
Link naar reactie
Jah die staan er wel naast, maar deze staan er al 4 jaar lang naast, het weghalen biedt geen oplossing, heb het net geprobeerd.\n\nIk heb al even zitten kijken naar een nieuw lcd scherm, omdat ik sowieso geen crt meer wil hebben.\nAls een scherm bijvoorbeeld een resolutie van 1440x900 heeft moet ik dan nog naar de eigenschappen van mijn videokaart kijken of de kaart deze resolutie wel ondersteund?\nWant mijn ervaring is dat als je een scherm gebruikt op een andere resolutie dan de optimale resolutie dat het dan niet prettig kijkt en kwalitatief niet zo denderend is.\nEr zit in mijn pc een ATI Radeon 9200.
Link naar reactie
Het ziet er dus idd naar uit dat je monitor aan het overlijden is. Wel wil ik je aanraden als je dan toch voor een nieuw scherm gaat, minstens voor een 22\" met een resolutie van 1680 x 1050, of , nog beter, 1920 x 1200 (de laatste is full HD) te gaan. er gaat een wereld voor je open.\nDeze [URL=\"http://ati.amd.com/products/radeon9200/radeon9200/specs.html\"]link(Klik)[/URL] laat je zien dat het met de resolutie wel goed zit, dit is trouwens meestal geen probleem, dat ontstaat pas als je zware applicaties, zoals 3D games ed gaat draaien, en je kaart dan niet snel genoeg is om een acceptabele framerate te produceren.
Link naar reactie
Sorry voor de late reactie, maar het betreft hier de pc van mijn moeder. Ze wil niet zo\'n enorm scherm, ondanks dat ik dat haar probeerde duidelijk te maken. De pc wordt voornamelijk gebruikt voor internet / office gebruik.\nWe zijn inmiddels een 19\" scherm tegen gekomen die we gekocht hebben. Deze thread kan wat mij betreft gesloten worden .\n\nBedankt allemaal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...