Ga naar inhoud

Vergrootglas in windows balk verdwenen.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een goede avond iedereen.\r\nNu heb ik wel in een van mijn vorige berichtjes iets gezegt over het vergrootglas in de windows balk van xp.\r\nWel nu is hij eruit geflikkerd door CClainer, een ramp.( dus niet het grote rechthoekige onhandige vergrootglas )\r\nHet is [COLOR=\"Black\"]niet de grote [/COLOR]die verschijnt bovenin het scherm, maar het icoontje staat in de balk rechtsonder net bij het klokje. Degene die met xp werken zullen het mischien zien. Je moet echt goed kijken onder rechts, sommige zullen het mischien niet hebben, dat weet ik niet.\r\nJe ziet het als een kleine loep met een kruisje in.\r\nAls je op het mini loepje klikt dan kan je de pagina 125 of 150 procent vergroten, meer kon hij niet vergroten.\r\nIk weet niet waar ik dat kan terugvinden, om het weer te toveren.\r\nMischien kan iemand me een tip geven, een andere van het internet halen is geen optie.\r\nMet vriendelijke groet.\r\n:confused:
Link naar reactie
Ik heb gisteren al voor je geprobeerd op XP, maar mijn eigen instellingen raakten zo in de war dat ik de loupe van XP niet wil gebruiken.\n\nHoewel\n[quote]een andere van het internet halen is geen optie.[/quote]Ik heb wel een mooi alternatief voor je.\nOne Loupe \n\n[URL]http://www.softwareok.com/?seite=Microsoft[/URL]\n\nDe loupe kun je met de muis over de pagina schuiven.\nIk heb zelf een snelkoppeling in mijn snelstartbalk staan, maar je kunt One Loupe ook laten opstarten met Windows en dan zie je het icoon in de systemtray (naast de klok).\n\n[ATTACH]14795[/ATTACH]
Link naar reactie
U opent Vergrootglas als volgt: klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s, Bureau-accessoires en Toegankelijkheid aan en klik op Vergrootglas. \r\nWanneer u Vergrootglas met het toetsenbord wilt openen, drukt u op CTRL+ESC, drukt u op U, typt u magnifyen drukt u ten slotte op ENTER. \r\nMet Hulpprogrammabeheer kunnen gebruikers de status van een toegankelijkheidsprogramma controleren en een toegankelijkheidsprogramma starten of stoppen. Gebruikers met toegang op het niveau van beheerder kunnen instellen dat het programma moet worden gestart wanneer Hulpprogrammabeheer wordt gestart. Gebruikers kunnen toegankelijkheidsprogramma\'s ook starten voordat ze zich aanmelden bij de computer door te drukken op de toets met het Windows-logo () + U in het dialoogvenster Welkom bij Windows dat verschijnt wanneer Windows wordt gestart.
Link naar reactie
Dat van tjoekse komt in de goede richting, dat lijkt er al een beetje op.\r\nHet andere van Rawid dat begrijp ik niet goed, ik heb het geprobeerd maar de volgorde klopt mischien niet. Ik heb het gedaan zoals hij hier neerzet maar ergens kan ik niet volgen.\r\nAls er iemand is met windows xp met zo een klein vergrootglaasje dan kan er mischien hier een plaatje van neergetzet worden, als dat gaat.\r\nEen los programma was het zeker niet.\r\nHet is mischien maar een kleinigheid, maar juist dat is het.\r\nMet vriendelijke groet.\r\nDon66:idea:\r\n\r\n\r\nJuist nog alles nagelopen en BINGO.\r\nHet vergrootglaasje staat weer onderin rechts in de taakbalk.\r\nRawid had gelijk, het was wel even zoeken, maar het is weer daar.\r\ntjoekse dat was ook een zeer goede tip.\r\nIedereen die meegezocht en gereageerd heeft hartelijk bedankt.\r\nMet vriendelijke groet.\r\nDon66
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...