Ga naar inhoud

Goede gratis domeinnaam (geen tk of co.cc

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Weet iemand waar ik GRATIS een .nl of .com domeinnaam kan registreren zonder dat het in frame zit?\r\nEisen:\r\n- 250 mb opslagruimte of meer\r\n- minimaal 2 MySQL databases\r\n- geen .tk of .co.cc\r\n- gratis subdomeinen\r\n- moet geverifieerd kunnen worden door Google (dus geen frames)\r\n\r\nAlvast bedankt ;)\r\nP.S. nu staat mijn website op [url]www.felixcattenstart.tk[/url]
Link naar reactie
Met de eisen die jij hebt, vind je niet iets wat gratis is (en goed/betrouwbaar). Waarom niet een paar euro per jaar betalen? Heb je gelijk een mooie domeinnaam. \n\nWat betreft je website: vind het uitermate vervelend als ik een keuze maak op die site er een nieuw venster opent; straks heb ik weer 1001 van die dingen openstaan. Open het gewoon in het scherm waarin de bezoeker is en biedt de mogelijkheid om terug te gaan naar die 1e pagina.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;500984]Met de eisen die jij hebt, vind je niet iets wat gratis is (en goed/betrouwbaar). Waarom niet een paar euro per jaar betalen? Heb je gelijk een mooie domeinnaam. \r\n\r\nWat betreft je website: vind het uitermate vervelend als ik een keuze maak op die site er een nieuw venster opent; straks heb ik weer 1001 van die dingen openstaan. Open het gewoon in het scherm waarin de bezoeker is en biedt de mogelijkheid om terug te gaan naar die 1e pagina.[/QUOTE]\r\n\r\nEr opent geen nieuw venster, maar een nieuw tabblad die kun je zo weer sluiten en dan ben je weer terug... en 1001 dingen open is een beetje overdreven.\r\nEn ik wil het per sé gratis hebben
Link naar reactie
[QUOTE=Flixx-ctt;501005]Er opent geen nieuw venster, maar een nieuw tabblad die kun je zo weer sluiten en dan ben je weer terug... en 1001 dingen open is een beetje overdreven.\r\nEn ik wil het per sé gratis hebben[/QUOTE]\r\n\r\nIk sluit me bij Obelix71 aan: waarom laat je de nieuwe pagina niet in het huidige tabblad openen met de mogeklijkheid om terug te gaan? Ook het open hebben staan van 1001 tabbladen maakt het er niet overzichtelijker op....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...