Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2009 Delen Geplaatst: 9 december 2009 Weet iemand waar ik GRATIS een .nl of .com domeinnaam kan registreren zonder dat het in frame zit?\r\nEisen:\r\n- 250 mb opslagruimte of meer\r\n- minimaal 2 MySQL databases\r\n- geen .tk of .co.cc\r\n- gratis subdomeinen\r\n- moet geverifieerd kunnen worden door Google (dus geen frames)\r\n\r\nAlvast bedankt ;)\r\nP.S. nu staat mijn website op [url]www.felixcattenstart.tk[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2009 sorry ik weet nergens waar je een gratis .nl of .com kan krijgen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2009 Dergelijke domeinnamen zijn nooít gratis. Het enige gratis is idd .tk of .nl.tt en dergelijke. Trouwens, hoeveel werk heb je in die niet-klikken pagina gestopt? Het is behoorlijk wat typen ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Met de eisen die jij hebt, vind je niet iets wat gratis is (en goed/betrouwbaar). Waarom niet een paar euro per jaar betalen? Heb je gelijk een mooie domeinnaam. \n\nWat betreft je website: vind het uitermate vervelend als ik een keuze maak op die site er een nieuw venster opent; straks heb ik weer 1001 van die dingen openstaan. Open het gewoon in het scherm waarin de bezoeker is en biedt de mogelijkheid om terug te gaan naar die 1e pagina. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 [QUOTE=Obelix71;500984]Met de eisen die jij hebt, vind je niet iets wat gratis is (en goed/betrouwbaar). Waarom niet een paar euro per jaar betalen? Heb je gelijk een mooie domeinnaam. \r\n\r\nWat betreft je website: vind het uitermate vervelend als ik een keuze maak op die site er een nieuw venster opent; straks heb ik weer 1001 van die dingen openstaan. Open het gewoon in het scherm waarin de bezoeker is en biedt de mogelijkheid om terug te gaan naar die 1e pagina.[/QUOTE]\r\n\r\nEr opent geen nieuw venster, maar een nieuw tabblad die kun je zo weer sluiten en dan ben je weer terug... en 1001 dingen open is een beetje overdreven.\r\nEn ik wil het per sé gratis hebben Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Als je eisen hebt zul je wat moeten betalen, dat geldt voor bijna alles wel denk ik. Waarom wil je het perse gratis hebben? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2009 [QUOTE=Flixx-ctt;501005]Er opent geen nieuw venster, maar een nieuw tabblad die kun je zo weer sluiten en dan ben je weer terug... en 1001 dingen open is een beetje overdreven.\r\nEn ik wil het per sé gratis hebben[/QUOTE]\r\n\r\nIk sluit me bij Obelix71 aan: waarom laat je de nieuwe pagina niet in het huidige tabblad openen met de mogeklijkheid om terug te gaan? Ook het open hebben staan van 1001 tabbladen maakt het er niet overzichtelijker op.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen