Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2009 Delen Geplaatst: 9 december 2009 Ik moet voor school een animatiefilmpje maken, nu heb ik zo\'n 220 foto\'s gemaakt met kleipoppetjes maar dit moet nog geanimeerd worden. Ik heb hier totaal geen verstand van en mijn vraag is met welk programma ik dit het beste kan doen. De foto\'s moeten gewoon als film achter elkaar komen te staan en muziek erachter plakken.\r\nIemand een idee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2009 Ieder willekeurig videobewerkingsprogramma voldoet. Een programma waarmee je een foto-presentatie op DVD kunt maken werkt waarschijnlijk ook.\n\nKijk eens naar Windows Movie Maker. Is gratis en als je XP of Vista hebt al op je pc aanwezig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2009 Om een animatie te maken van je 220 foto\'s ,Heb je een programma nodig zoals [B]Ulead Gif Animator[/B] gemakelijk en gebruiksvriendelijk ,Ik heb er goede ervaring mee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Je kunt Quicktime nemen, die kan een folder met foto:s openen als film, je kunt aangeven hoeveel frames (foto:s) per seconde worden weergegeven, en je foto:s moeten een nummer in de naam hebben zodat duidelijk is wat de volgorde moet zijn; dus foto-001.jpg etc... \r\nSucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Je kunt Quicktime nemen, die kan een folder met foto: s openen als film, je kunt aangeven hoeveel frames (foto: s) per seconde worden weergegeven, en je foto: s moeten een nummer in de naam hebben zodat duidelijk is wat de volgorde moet zijn; dus foto-001.jpg etc... \r\nSucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen