Ga naar inhoud

Google doet soms raar

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nSoms als ik wat dingen zoek op Google dan doet die soms raar en dan komt er af en toe een schermpje met:\r\n\r\nU hebt gekozen om het volgende bestand te openen:\r\n\r\nSearch\r\nDit is een: application/octet-stream van [url]http://www.google.nl[/url]\r\n\r\nWat moet firefox met dit bestand doen?\r\n\r\nOpenen met bladeren\r\nBestand opslaan\r\n\r\nHebben jullie hier een oplossing voor?.\r\n\r\nPascal
Link naar reactie
In je Start-menu heeft men bij de installatie van Firefox ook een snelkoppeling achtergelaten om Firefox in \"[I]Veilige modus[/I]\" te starten.\r\nDat is dezelfde Firefox, maar zonder allerlei add-ons (plugins).\r\n\r\nDit om te kunnen zien of een probleem aan zo\'n add-on ligt. \r\nDus start Firefox eens daarmee, en probeer het opnieuw.\r\n\r\nLukt het dan wel, dan kun je (met de \"normale Firefox\") onder \"[I]Extra - add-ons[/I]\" eens selectief dingen aan en uit schakelen.
Link naar reactie
De vraag is eerst of Firefox in zijn \"veilige modus\" wel goed werkt.\n\nAdd-ons zijn dingen als[I] plugins, extensies[/I] en [I]thema\'s[/I]. Het zijn allemaal toevoegingen aan je browser voor speciale functies, b.v. het openen van \"vreemde\" bestanden, of een toolbar of downloadmanager b.v.. Veel zijn er geschreven door anderen dan wie je browser heeft geschreven, en er kan er dus één zijn die niet goed met de browser, of een andere add-on om kan gaan.\n\nHeb je ook de laatste updates van FF ?\n\nAls je zo\'n melding krijgt, en je kiest voor \"[I]Opslaan[/I]\", wat voor bestand heb je dan ? Wat zijn de laatste karakters na de laatste punt, de extensie ?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo\n\nHet probleem van zoeken in Google op Firefox is er nog steeds zie #1 bovenaan in deze discussie.\n\nFirefox had ik verwijderd en ik heb toen Google Chrome geinstalleerd die wel goed werkt maar ik heb liever Firefox.\n\nZojuist de nieuwste versie 3.6 gedownload van Firefox en het probleem is er nog steeds.\n\nWie heeft hier een makkelijke oplossing voor en wie heeft dit ook weleens gehad?.\n\nPascal
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;508873]Heb je Google Desktop geïnstalleerd ?\r\nZo ja, die eens verwijderen.\r\n\r\nHier staat nog wat:\r\n[url]http://support.mozilla.com/tiki-view_forum_thread.php?locale=en-US&forumId=1&comments_parentId=47968[/url][/QUOTE]\r\n\r\nGoogle desktop ken ik niet en Google Chrome wel die gebruik ik nu tijdelijk ipv Firefox.\r\n\r\nDe tips op die website die je mij gaf hebben ook helaas niet geholpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...