Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Delen Geplaatst: 8 december 2009 Ik heb laatst voor mijn verjaardag een nieuwe Asus Game Laptop gekregen..\r\nEn me vader zei dat je gratis de Windows 7 kon downloaden maar alleen weet ik niet hoe kan iemand me a.u.b helpen..\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 Zie [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=60018[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 Kan je het dus nog wel downloaden of niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 De enterprise trial kun je nog downloaden bij microsoft. De RC mag je nog gebruiken/installeren, maar kun je niet meer bij MS downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2009 90 dagen. Je kunt een gewone windows 7 zonder key installeren, dan wordt het vanzelf een 30 dagen trial. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2009 Dus als ik het download, krijg ik het alleen voor 90 dagen ofzo en niet voor altijd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Ga naar [url]www.projectw.org[/url] voor de volledige Windows 7 ultimate versies.....wel eh minder legaal ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Als je de laptop na eind juni hebt gekregen, dan heb je recht op een \'upgrade\' van Vista naar win7. Hoe je dat moet aanvragen, dat zou moeten staan op de informatie welke je bij de laptop hebt gekregen. Zo niet, dan zal je met Asus moeten bellen om te vragen hoe je dat kan aanvragen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Als je pech hebt en geen gratis update krijgt mag je flink betalen voor je Windows 7 versie. De goedkoopste in de winkel (maar daar kun je niet zoveel mee) is geloof ik al ruim 100 euri:s.. de meest uitgebreide ruim 300... misschien maar eens Usenet/FTPforum raadplegen of zo ? voor een :[I]kuch[/I]: meer langdurige trial ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 [QUOTE=qpc;500955]Als je de laptop na eind juni hebt gekregen, dan heb je recht op een \'upgrade\' van Vista naar win7. Hoe je dat moet aanvragen, dat zou moeten staan op de informatie welke je bij de laptop hebt gekregen. Zo niet, dan zal je met Asus moeten bellen om te vragen hoe je dat kan aanvragen.[/QUOTE]\r\n\r\nGelukkig begrijp je me!\r\nJa k had em gekregen eind september..\r\nDus je moet dat helemaal aanvragen, en ik kan die informatie niet echt vinden.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 Wellicht heb je hier iets aan? [url]http://event.asus.com/2009/windows7/nl/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2009 Gewoon naar projectw.org voor Windows 7 wel iets minder legaal maar cheap man cheaaaaap. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 [QUOTE=couch_potato;501028]Wellicht heb je hier iets aan? [url]http://event.asus.com/2009/windows7/nl/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nIk snap nog steeds niet hoe je aan de gratis upgrade kan komen..\r\nKan iemand me a.u.b helpen.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 [QUOTE=Bling;503075]Ik snap nog steeds niet hoe je aan de gratis upgrade kan komen..\r\nKan iemand me a.u.b helpen..[/QUOTE]\r\n\r\nDuidelijker dan op die pagina kan het toch niet hoor :confused:\r\nHeb je die stappen wel gevolgd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 Als probeer te registreren voor de gratis upgrade dan moet ik als nog mijn gegevens invullen, zoals rekening, credit card gegevens enz.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 [QUOTE=Bling;503078]Als probeer te registreren voor de gratis upgrade dan moet ik als nog mijn gegevens invullen, zoals rekening, credit card gegevens enz..[/QUOTE]\r\n\r\nJa, klopt, want je moet wel de verzend en administratiekosten zelf betalen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 oh oke, en dat kost dus 21,99 ofzo?\r\nDus je krijg een cd met de upgrade en je kan het niet downloaden dus?\r\nMaar heel erg bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2009 [QUOTE=Bling;503080]oh oke, en dat kost dus 21,99 ofzo?\r\nDus je krijg een cd met de upgrade en je kan het niet downloaden dus?\r\nMaar heel erg bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nPrecies.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen