Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Delen Geplaatst: 8 december 2009 Halloo,\r\n\r\nIk heb nu ong. 2 jaar mijn laptop, maar hij heeft vergeleken met de laptops van nu slechte prestatie\'s. Dus ik zat te denken aan een nieuwe, zodat mijn zus mijn laptop kan overkopen voor een degelijke prijs. :p \r\n\r\nZelf heb ik al wat site\'s gehad zoals: alternate en 4launch. Ik heb daar al wat leuke gezien. Maar ik wou vragen of jullie misschien nog betere sites weten voor laptops.\r\n\r\nHij moet games goed kunnen runnen [I]( WoW, COD6, Battlefield, etc.) [/I]\r\n\r\n- [U]Graag met een goede Processor.[/U] [I](Ik kijk meestal naar de kloksnelheid, maar ik weet dat de Bussnelheid mss nog wel belangrijker is, maar ik snap niet wat voor bussnelheid nou sneller is dan de ander)[/I]\r\n\r\n- [U]4GB RAM of meer[/U]\r\n\r\n- [U]Videokaart met 1GB of meer geheugen beschikbaar.[/U]\r\n\r\n- [U]Graag ook een HDD met 500GB of meer. En minimaal 17\" scherm.[/U]\r\n\r\n[U]- Budget rond de 1000 euro.[/U] \r\n\r\nHopelijk weten jullie wat site\'s, en misschien wat voorbeelden van laptops. \r\n\r\nBij deze alvast Bedankt!\r\nGr. Tom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 Volgens mij ben je vergeten te zeggen wat die laptop mag kosten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 Oh haha ;p Nou rond de 1000 euro moet wel lukken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen