Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Delen Geplaatst: 7 december 2009 Hallo Allemaal,\r\n\r\nIk zit met een probleempje, dit doordat ik waarschijnlijk een kleinigheidje over het hoofd zie, maar toch lastig :neutral:. Ik heb een SBS 2003 server opgezet met exchange server erop, hier op heb ik een aantal gebruikers aangemaakt die tevens ook een pop3 box hebben binnen het domein van het bedrijf, deze heb ik ook per gebruiker ingesteld in de emailconfiguratie in exchange server ik kan alleen geen externe mail ontvangen, intern gaat alles goed tussen de gebruikers maar er komt niks van buiten binnen :confused: wie weet wat ik over het hoofd zie ? Alvast bedankt voor de info :)\r\n\r\nGroeten Ricardo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 MX-record van de domeinnaam doorverwezen naar de mailserver? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 [QUOTE=FooBar;500566]MX-record van de domeinnaam doorverwezen naar de mailserver?[/QUOTE]\r\n\r\nNee, waar kan ik dat doen ? Plesk 8.1.0 draait op mijn domeinnaam. Het is dus niet zo dat die exchange server gewoon een pop3 box leeg kan halen zoals outlook dat ook doet ? Alvast bedankt ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 welke hosting provider heb je?\r\nkan zijn dat ze geen mail relay toestaan en de poorten dicht hebben staan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 [QUOTE=EDJ;500576]welke hosting provider heb je?\r\nkan zijn dat ze geen mail relay toestaan en de poorten dicht hebben staan?[/QUOTE]\r\n\r\nDe hostingprovider is 123xs.nl Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 En welke internet provider heeft het bedrijf waar je die exchange server geinstalelleerd hebt? En wat voor soort account (gewoon een standaard iets of een zakelijk account en zoja welk zakelijk account)? Want je zult toch eerst moeten kijken of je mail kunt ontvangen voordat het zin heeft om MX records aan te passen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen