Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Delen Geplaatst: 7 december 2009 hallo allemaal,\r\n\r\nik wil graag films op dvd zetten en heb daarvoor de benodigde programma\'s al gedownload\r\n\r\nmaar als ik een film wil toevoegen krijg ik de volgende foutmelding:\r\n\r\ncannot greate file \'\'C:/ (en dan de rest van het bestand) en dan \'\'toegang geweigerd\'\'\r\n\r\nweet iemand misschien waar dit aan ligt en wat ik er aan zou kunnen doen?\r\n\r\nalvast bedankt:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 Mogelijk heb je Vista of Win7 en mogelijk wil je een bestand wegschrijven in C:\\Program Files en dat mag niet. Kies een andere locatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 [QUOTE=FooBar;500554]Mogelijk heb je Vista of Win7 en mogelijk wil je een bestand wegschrijven in C:\\Program Files en dat mag niet. Kies een andere locatie.[/QUOTE]\r\n\r\nhet is me gelukt. moest alleen maar als administrator uitvoeren aanklikken. dat was dus het probleem. maar in elk geval bedankt dat je met een mogelijke oplossign kwam;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen