Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Delen Geplaatst: 7 december 2009 Mijn notebook weigert op te starten, als ik hem aanzet begint ie wel te zoemen maar start niks op, het schermpje blijft zwart.\r\nIemand enig idee wat nu te doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 Als het mogelijk is kan je er een extern scherm aanhangen om te controleren of de machine wel doorstart, dit zou erop kunnen wijzen dat het scherm kapot is. Is ie nog in garantie? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2009 Op mijn MSI laptop, heb ik ook vaker dit probleem. Soms als ik hem aanzet springt het lampje van de aanknop later aan dan ik hem aandruk. En dan loopt die wel maar geen beeld. Toen had ik hem weer uitgezet en nog een keer geprobeert.. Maar geen resultaat. Dus ik dacht, Hmm misschien even de batterij van de laptop eruit halen, en dan weer erin doen. En ik starte hem op, en hij deed het weer. Raar, maar het komt toch wel 1x in de 2 weken voor. \r\n\r\nMaar misschien moet je dit ook even proberen, het is dan wel niet dezelfde laptop, maar tis het proberen waard. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen