Ga naar inhoud

PC samenstellen of kant en klare PC

Aanbevolen berichten

Ik ben bij noRRod geweest omdat ik een gamers PC wil waar ik de komende 2 jaar mee vooruit kan. ik dacht dat ze iets gingen samenstellen voor me maar hij zij dat hij een goede kant en klare gamer pc had. Mijn vraag is is dit een goede gamers PC waar ik minimaal de komende 2 jaar de nieuwste games op kan spelen. zo niet wat is dan wel een goede pc voor mij :confused:\r\n\r\nbehuizing: Norrod Midi ATX\r\nvoeding: Recom M600 600 watt\r\nmoederbord: MSI p55-GD65\r\nprocessor: intel core i5 750\r\ncooler: intel boxed\r\nvideokaart: MSI N275GTX Twin frozr OC\r\ngeluidskaart 7.1 onboard\r\nNetwerk: Gigabit LAN onboard\r\ngeheugen: 4GB DDR3 1333 Mhz (2x2 GB)\r\nharde schijf: 2x samsung Spinpoint F3 1 TB (SATAII)\r\ncd/dvd: NEC AD-7240S dvd-rewriter\r\nsoftware: Windows 7 home 64 bit (OEM)\r\n Kaspersky Anti-virus (OEM)\r\n\r\nprijs: 999 euro
Link naar reactie
kunnen jullie misschien een gamerpc samenstellen voor mij, ik heb 1000 euro te besteden. wil dus de komende 2 jaar makkelijk de nieuwste games spelen en wil daarnaast hem gebruiken voor standaard internet gebruik. \r\n\r\nIk wil opzig ook wel via een webwinkel bestellen maar vraag me af hoe het dan met garantie zit.\r\n\r\nAls iemand de moeite wil nemen om een gamerpc samen te stellen zou ik dat erg mooi vinden, heb er zelf 0,0 % verstand van\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Als ik jou was zou ik een op salland gaan kijken. [url]http://www.salland.eu[/url]\r\nDaar moet je dan kijken naar een intel I7 insite. En dan iets met een 2.7 GHZ.\r\nEen 750 gb SATA hardeschrijf. Want die is sneller en gaat de game ook sneller en beter.\r\nEen videokaart met minstens 512 mb. Of als je een dual screen wilt, moet je kijken naar een videokaart met een dubbele poort met 1 gb. En een behuizing met een voeding van ongeveer 600 watt. Dan moet je er XP Vista of windows 7 opzetten. Het lieftst alles, dan heb je voor elke game een gepast besturingssysteem. En een goed moederbord met een 3d geluidskaart. Hoop dat ik je hiermee opweg heb geholpen.
Link naar reactie
Dat zit ongeveer ook wel in het opzetje van Obi. Alleen die drie besturingssystemen niet, maar daar zie ik niet echt het nut van in als je al windows 7 hebt. Niet genoeg nut om er nog geld aan uit te geven in ieder geval. Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat een 750Gb harde schijf sneller is dan een kleinere, juist de snelle SSD schijven zijn klein. Ook zal je die snellere harde schijf niet terugvinden in snellere framerates. Wel kortere laadtijden.
Link naar reactie
[QUOTE=JeanTeck;500619]Hier kan ik ook mee interneten toch?[/QUOTE]Het moederbord heeft een LAN adapter met ethernetaansluiting als je dat bedoelt.\r\n[QUOTE=JeanTeck;500619]En hoe zit het met de garantie bij 4launch? Als ie na een week al kapot gaat door een of andere reden. Hoe dan.[/QUOTE]Garantie is 2 jaar op geassembleerde systemen. Zie voorwaarden en RAM procedure (of vraag het gewoon aan de afdeling verkoop).\r\n[QUOTE=basbbbbas;500636]Een 750 gb SATA hardeschrijf. Want die is sneller en gaat de game ook sneller en beter.[/QUOTE]Waarom zou een hardeschijf met 3 x 250GB platters sneller zijn dan een hardeschijf met 3 x 500GB platters (veel hogere dichtheid)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...