Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Delen Geplaatst: 7 december 2009 Beste,\r\n\r\nVoor een opdracht voor school zou ik een pc moeten samenstellen van 700 € (incl. BTW en verzendingskosten).\r\n\r\nOpdracht:\r\n\r\nMaak via gegevens van internet (bron vermelden!) een vergelijkende tabel voor volgende processoren (frequentie, cache, vermogen, enz)\r\n\r\n• Intel Core (2) Duo en Quad, Intel i7 of i5\r\n• AMD Dual, Triple en Quad Core\r\n\r\nStel mede aan de hand van deze tabel een moderne, zo snel mogelijke PC samen. Kies een bijhorende monitor, keyboard en muis. De maximum prijs mag 700€ incl BTW zijn (incl. eventuele vervoers- of verplaatsingskosten)\r\n \r\nLet op volgende zaken:\r\n\r\n• Ga zoeken op sites die verkopen aan particulieren\r\n• Let op vervoers- of portokosten\r\n• Verantwoord uw keuze voor AMD of Intel\r\n• Moederbord uitbreidbaar (vrije slots voor geheugen en uitbreidingskaarten)\r\n• Monitor moet 19” zijn met VGA en DVI aansluiting\r\n• Voldoende RAM (aangepast aan CPU en MB) en voldoend grote HDD\r\n• DVD-RW en FD\r\n• Keyboard en muis van een “merk”\r\n• Stille kast (aantal dB geluid?) vooraan minstens geluid- en USB aansluiting \r\n• Verantwoord het vermogen van de voeding: niet te groot of te klein\r\n• Beeldkaart met voldoende mogelijkheden (al dan niet onboard)\r\no DVI en HDMI ingangen zijn noodzakelijk\r\n• DDR3 mag, hoeft niet\r\n• Licentie (OEM) van Windows 7\r\n• Garantie van de onderdelen liefst 3 jaar\r\n\r\nMaak een voorstel, een soort offerte, waarop alle bronnen vermeld staan die je gebruikt en waarop voldoende eigenschappen van de gebruikte onderdelen te vinden zijn.\r\n\r\n\r\n\r\nZou iemand mij kunnen helpen met de samenstelling van deze pc?\r\nBij voorkeur zou ik uitgaan naar een bestelling van alle onderdelen bij zercom of 4launch in Eindhoven.\r\n\r\nBedankt alvast!\r\n\r\nMvg,\r\nKevin Kimpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 Dus wij moeten jouw huiswerk maken? Wat leer jij daarvan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 Maak zelf eerst je huiswerk en als je het netjes doet, kijken we het hier wel voor je na. :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 Kreeg ik maar zulk huiswerk... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 Als ik nou is dit als opdracht kreeg.. geniaal! maar probeer het nou eerst is zelf en misschien hebben wij dan nog aanvulling. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen