Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Delen Geplaatst: 7 december 2009 goedendag, ik heb een brandende vraag, ik had een kapotte harde schijf\r\nmijn computer is van packard bell,windows vista premium\r\nISTART D9210,ik heb van hun een nieuwe harde schijf gekregen, een monteur zou hem er dan later inzetten en voor de rest er niets aan doen verder\r\n dit vonden wij zo gek, die harde schijf kunnen we er zelf wel inzetten.\r\nmaar nu ben ik al vanaf 24 september aan het bellen over de schijfjes waar de programma\'s op staan, ik heb ze nu nog steeds niet ontvangen\r\nwe hebben er toen een computerexpert bij gehaald op aanraden van mijn zwager, die was zo goed enz. dus hij komt,zegt o vista is een rotsysteem , maar af halen gelijk?\r\nja en wat doe je dan met je domme hoofd, je zegt ja eigen schuld\r\nnee hij had windows xp professioneel\r\nik was wel een boel leuke programma\'s kwijt nu, die ik eerst ook had maar ja eigen schuld.\r\nafijn we moesten €190 afrekenen ook stom eigen schuld enz.\r\nen ja als hij dan weg is dan kom ik pas achter zaakjes die absoluut niet kloppen\r\nik heb geen bon geen cd\'s geen herstelprogramma.dus we zijn flink in de maling genomen\r\nik ben packard bell gaan bellen nog maar niet verteld dat we dit door iemand hebben laten doen, want ik hoorde als straks de schijfjes komen dan wordt alles toch overschreven?\r\nals ik ze nog krijg want ik zit al zo lang te wachten bel ze 4x per week dus de telefoonrekening zal ok wel lekker oplopen\r\n afijn mjn man werd is goed kwaad en belde die mark op ja zei hij dan hebben jullie dat allemaal zelf fout gedaan ,want ik heb een goed systeem afgeleverd\r\nnou zijn systeem is zelfs zo goed dat ik niet eens meer een Cschijf heb\r\nblijkt dat alles op een Ischijf staat, ik wilde er een programma op zetten waar wij altijd mee hebben gewerkt\r\nmaar werd er gezegd u heeft geen ruimte meer\r\nik heb nu een harde schijf van 500GB, maar hij heeft natuurlijk wat stoms zitten doen\r\nhij had heb ik begrepen eerst een paar dingen nog moeten loskoppelen\r\nen dan kon hij zo windows erop zetten\r\nmaar ja dat werkt nou niet meer\r\n ik kan deze computer wel weggooien\r\nnou meneer mark wilde ons niet meer te woord staan en ook niet meer helpen\r\nhij vertelde dat hij bij imtec werkte als icter en dat hij de moeilijkste karweien daar op knapt\r\nja hij had duizenden klanten in de avonduren, dat deed hij er altijd bij, ja toen had ik het moeten begrijpen natuurlijk sufferd die ik ben\r\nmaar goed hij doet er niks aan, we zijn hem nog even wezen zoeken\r\nwe hebben een halve achternaam\r\nwel zijn telefoonnummer, maar hij heeft hem nu constant op voicemail staan\r\nen zn e-mail heb ik ook , maar daar reageert hij ook niet meer op\r\n[email]markzuy@gmail.co[/email]\r\nVarnasingel 34\r\nte;06-16673100\r\nalle F toetsen werken ook niet meer, die heeft hij uitgesckakeld denk ik\r\nnou sorry vor het lange verhaal, maar heeft iemand nog goeie ideeen\r\nalvast dank Els Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 tijdens het starten drukken op F11 om het recovery programma starten, hopelijk heeft die kwakzalver je herstelpartitie niet gewist. succes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 Je kunt PB ook eens mailen, of ze een recovery dvd kunnen leveren.\n\n190 euro is trouwens wel een dikke prijs voor een 500GB schijfje, zelfs met montage erbij.\n[url]http://www.azerty.nl/8-857-248304/seagate-barracuda-lp-st3500412.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2009 [quote=couch_potato;500492]Je kunt PB ook eens mailen, of ze een recovery dvd kunnen leveren.\n\n190 euro is trouwens wel een dikke prijs voor een 500GB schijfje, zelfs met montage erbij.\n[URL]http://www.azerty.nl/8-857-248304/seagate-barracuda-lp-st3500412.html[/URL][/quote]Ik denk dat \'ie er ook de XP Pro bij heeft gerekend, maar het blijft knoeiwerk natuurlijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 [QUOTE=Anacho;500593]Ik denk dat \'ie er ook de XP Pro bij heeft gerekend, maar het blijft knoeiwerk natuurlijk.[/QUOTE]\r\n\r\nZonder CD? Dit klinkt mij meer in de oren alsof hij de beruchte \'volume licence\' versie van XP Pro er op heeft gezet.... de niet legitieme versie dus..... Ik zou anders geen enkele reden kunnen verzinnen waarom hij voor de Pro heeft gekozen ipv de Home Edition.\r\nVoor de topicstarter; Weggooien is natuurlijk geen optie, dit is gewoon op te lossen. Stuur mij anders even een PM. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2009 [quote]Zonder CD?[/quote]Uiteraard, het geijkte oplichters trucje, een corporate versie erop zetten, en de volle mep rekenen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2009 download gewoon de juiste Vista ergens vandaan en gebruik de serial key die op de sticker op de kast van de pc staat Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen