Ga naar inhoud

Cheap Game PC.

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,\r\n\r\nIk ben de laatste tijd aan het kijken geweest voor een nieuwe game PC.\r\nGewone PCs bij winkels voldoen niet exact aan mijn eisen (Zeer slechte videokaarten).\r\nGisteren even geprobeerd een PC samen te stellen op Alternate.nl, maar ik kwam flink boven mijn budget uit.(=800 euro)\r\nIs het mogelijk dat jullie iets in elkaar flansen?(Met name Obi, daar heb ik dingen van gehoord, dat wil je niet weten:o)\r\nLet wel : Ik heb een OS, beeldscherm en muis nodig (Dus de prijs voor de daadwerkelijke PC wordt wat lager.)\r\n\r\nOverige informatie : Indien mogelijk wil ik er Call of Duty 6 op kunnen spelen (Mhm, 800 euro + CoD6 in één topic, Gaat dat wel?:p)\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=Arrim;500329]Deze heb ik samengesteld: [url]http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/80279[/url]\r\nDan heb je nog geld over een beeldscherm van te kopen.[/QUOTE]\r\n\r\nZit alles erop en deraan?\r\nIk ben niet zo geweldig goed met computers (Psst Ik zag Phenom wetende dat dat een HighEnd is :))\r\nIk voel me bijna schuldig dat jij het voor me hebt moeten doen.\r\n\r\nIk ga er wat mensen naar laten kijken.\r\n\r\nAlvast bedankt. (Niet gedacht dat ik zo snel geholpen zou worden)\r\n\r\n(Y)
Link naar reactie
[QUOTE=Arrim;500341]Er komen veel mensen hier met ongeveer hetzelfde budget, 700 euro. Dus ik kon gewoon een soort \'standaardpakket\' neerzetten.\r\nAssemblage doe je zelf, dus heb je zo\'n 140 euro voor een beeldscherm.[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik gezien ja, Ik wou niet echt een apart topic maken en dan gewoon van iemand anders overnemen, maar je weet nooit precies of die iemand hetzelfde wil als jij.\r\n\r\nToch bedankt!\r\nMisschien ga ik hem nog wat proberen te tweaken Aangezien ik eventueel nog wat geld bij familie kan halen ^^.
Link naar reactie
[QUOTE=CriZiTx;500299]Met name Obi, daar heb ik dingen van gehoord, dat wil je niet weten[/QUOTE]Ik ontken in alle toonaarden ... :mrgreen:\r\n\r\nMaar ik herken veel van mezelf in het opzetje van Arrim ... zelf zou ik iets meer in de behuizing steken, bijv. de erg goed gekoelde CoolerMaster CM 690 voor 59 euro. Geen overbodige luxe voor de HD4890 die van nature erg warm kan worden.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;500399]Ik ontken in alle toonaarden ... :mrgreen:\r\n\r\nMaar ik herken veel van mezelf in het opzetje van Arrim ... zelf zou ik iets meer in de behuizing steken, bijv. de erg goed gekoelde CoolerMaster CM 690 voor 59 euro. Geen overbodige luxe voor de HD4890 die van nature erg warm kan worden.[/QUOTE]\r\n\r\nEven naar kijken dan ? :)\r\nWel vreemd, als ik iets in elkaar zet komt ik boven de 1000 euro uit.\r\nOf probeer ik gewoon te veel de goede dingen uit te zoeken ;)
Link naar reactie
[url]http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/detailView.html?cn=3&tn=BUILDERS[/url]\r\n\r\nEn hier moet nog een monitor bij (Ik heb er nog een staan,maar zou toch een mooie 22\" hebben ^^)\r\nStuurprogramma is echt te duur...\r\n\r\nHet kan zijn dat jullie helemaal in een deuk liggen, omdat ik verkeerde Moederbord bij geheugen gedaan heb (Of iets dergelijks), Ik weet namelijk niet zoveel van alle onderdelen.\r\nEn Informatica valt al 3 weken uit, en gaat door tot aan de kerstvakantie.\r\n\r\nNu heb ik gekeken naar de wat minder goede (Behalve the videokaart :D) en nog kom ik hoog uit.
Link naar reactie
Nou lekker dan, weer overnieuw beginnen.\r\nHij kwam in ieder geval uit op ± 920 euro zonder beeldscherm.\r\n\r\nEven een vraagje, ALS je een PC gaat samenstellen op zo´n site, wat is dan het eerste wat je erin wilt zetten? (Ik denk behuizing, maar je weet maar nooit.)\r\n\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/cartParts.html[/url]\r\n\r\nLekker dan, Denk je dat het mooi onder je budget blijft, moet je nog een stuurprogramma erbij doen :(\r\nIk denk toch echt dat ik een van jullie samengestelde PCs moet gaan nemen, wil ik er uberhaupt nog een mooie monitor bij kunnen kopen.\r\n\r\nBleh, ik heb dus 2 keer op die link gedrukt en uitgekomen op 1,900 euro :/ Ik weet niet of dat bij jullie nu ook is, indien het geval, mijn excuses.\r\n\r\n\r\nEDIT : Om even terug te komen op die prijzen, op alternate lijken ze heel wat duurder dan op 4launch, of ligt dat aan mij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...