Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Delen Geplaatst: 5 december 2009 hallo iedereen\n\nIk leg even het probleem uit.\n\nde wizard thuisnetwerk instellen heb ik op beide computers(laptop en PC A) uitgevoerd. beide computers herstart na voltooien van de wizard.\n\nrouter(SITECOM WL-153 MIMO- XR) verbonden met modem, modem verbonden met muurkabel(coaxkabel)\nlaptop is draadloos verbonden met router \nPC A is verbonden met een kabeltje met router.\nPC B is ook verbonden met kabeltje met router.\n\nik wil dat laptop en PC A bestanden kunnen wisselen\nen dat PC B geen enkele mogelijkheid heeft om bestanden te wisselen of in te zien.\n\nnaam van werkgroep = workgroup. ingesteld op PC A en laptop\n\nik zie bij PC A via Mijn netwerklocaties de map [B]SharedDocs(computernaam) [/B] staan.\nbij de laptop zie ik dat niet staan. Dus ik zie niet SharedDocs(computernaam)\n\nde computernamen zijn niet identiek.\n\nLaptop heeft een win xp home sp3\nPC A heeft een win xp pro sp3\nPC B heeft hetzelfde als PC A\n\nWie zou mij kunnen helpen met een goed geformuleerde oplossing\n\nGroeten en bedankt alvast Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 niemand die me kan helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 Niet zo ongeduldig a.u.b. Om al binnen 2 uur te gaan lopen pushen heeft geen enkele zin. Reacties komen van bezoekers, die meer te doen hebben dan hele dag te checken of er een nieuw topic is Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 het is ook 5 december. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 ik denk dat je nog even de nodige mappen moet delen om van het netwerk te kunnen profiteren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen