Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Delen Geplaatst: 5 december 2009 Hallo allemaal.\r\n\r\nIk heb 2 harde schijven in mijn computer, dus niet 2 partities.\r\n\r\nHeb op de C :schijf Windows XP Professional geinstalleerd.\r\nHeb op de D: schijf Windows 7 willen installeren, is me helaas mislukt.\r\n\r\nDe D:schijf , voorheen 160 GB groot, is nu nog maar 31 GB groot, vreemd.\r\nHeb van alles geprobeerd, o.a.formatteren, maar hij blijft bij 31 GB.\r\n\r\nHeeft misschien iemand een oplossing voor me, om weer over de 160 GB te\r\nkunnen beschikken.Graag een tip als het kan.\r\n\r\nGroetjes van Pepe55 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 pas aub even je tekst aan; er staan nu van die :s in.\n\nWat ging er fout bij het installeren van W7 op D: ? Kreeg je een foutmelding? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2009 de live cd van Gparted downloaden en branden (als image) en daar mee opstarten\n\n[url]http://gparted.org/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen