Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Delen Geplaatst: 5 december 2009 ik heb windows xp home edition op mijn computer, als ik een foto wil verzenden, selecteer ik links bij bestands- en maptaken \"dit bestand per e-mail verzenden\". Dit wordt geopend in windows outlook. Ik wil dit per outlook express verzenden, weet iemand hoe ik dit kan veranderen ? Ik heb outlook verwijderd van mijn computer maar nu wordt er helemaal geen e-mail programma geopend\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 Start Outlook Express.\nOnder het menu Extra klik je op Opties.\nAls het goed is kun je daar aanvinken dat Outlook Express je standaard email programma moet zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 En anders via Programmatoegang en -instellingen in het configuratiescherm, onderdeel Software Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 bedankt voor het advies Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen