Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2009 Delen Geplaatst: 4 december 2009 Goedendag,\r\n\r\n\r\nIk krijg het volgende popmenu zodra ik bv. met de windows toets / E de verkenner wil openen. Ook als ik met mijn rechtermuisknop bv een bestand wil kopieeren vanuit windowsverkenner / deze computer.\r\n\r\nFOUTMELDING \"Failed to load resource DLL\" (zonder aanhalingstekens)\r\n\r\nEr staat overigens geen . (punt) in deze foutmedling. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2009 Is een lastige....\r\nNa even zoeken kom ik het volgende tegen\r\n\r\nGo to Internet Options \r\nin the Control Panel and click on the Programs tab. Click on \"manage \r\naddons\", then start disabling those that load with IE. Restart IE inbetween \r\nto see if the message dissappears\r\n\r\nDit betekent dat je de add ons moet uitzetten die gelijk mee opstarten als je de explorer opent\r\n\r\nIs in ieder geval het proberen waard Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2009 Helaas, dit is niet de oplossing. Maar tocht bedankt.\r\nMeer suggesties ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2009 Probleem opgelost zat in het programma Ipswitch WS_FTP 12, opnieuw geinstalleerd.\r\n\r\nHandige tip: Voor de liefhebbers, dit probleem heb ik gevonden (Windows 7) met het programma computerbeheer / logboeken / aangepaste weergave / beheer gebeurtenissen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen